Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorVernere, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:28Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12465en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26455
dc.description.abstractDarba tēma ir banku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbība. Galvenais pētījuma mērķis bija izprast, kā pašreizējā valsts ekonomiskā situācija izmainījusi sabiedrības vajadzības, pieprasījumu pēc banku pakalpojumiem un līdz ar to arī banku komunikāciju ar saviem klientiem ar vides reklāmas ziņojumu palīdzību. Galvenais pētījuma uzsvars tika likts uz reklāmas ziņojumu emocionālajiem un racionālajiem aspektiem. Papildus veiktajam pētījumam tika apskatīta arī reklāmas teorija, dažādas reklāmas stratēģijas, reklāmas un ekonomikas savstarpējā mijiedarbība, teorija par krīzes komunikāciju, kā arī reklāmas praktiķu ieteikumi par komunikāciju ekonomiskās krīzes laikā. Darbā izmantotās pētījumu metodes: kontentanalīze un ekspertu intervijas. Darba izstrādes gaitā un pētījuma rezultātā tika atklāts, ka ekonomiskās krīzes apstākļos bankas reklāmas kampaņās cenšas apvienot gan racionālos, gan emocionālos ziņojumus.Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un analītiskās, kā arī no vairākām apakšnodaļām.en_US
dc.description.abstractThe theme of the paper is correlation between bank advertising strategies and economical situation in Latvia. The main purpose of research was to figure out how the current economical situation has changed the needs of society, demand for financial services and products, wherewith also bank communication strategies and messages in outdoor advertisements. The main emphasis was put on emotional and rational aspects of advertising message. The paper also includes theory about advertising, different advertising strategies, crisis communication and advertising practitioner’s recommendations for communication during recession. The methodology used for research – content analysis and expert interviews (partly structured). The main conclusion of the research was that during economical crisis banks try to combine emotional and rational messages in their campaigns. The paper consists of three main parts – theoretical, methodological and analytical, and several sub-parts.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBanku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbībaen_US
dc.title.alternativeCorrelation between bank advertising strategies and economical situation in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record