Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorAlika, Ritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:32Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14868en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26474
dc.description.abstractBakalaura darbs ar nosaukumu „Sociālo mediju izmantošana mārketinga komunikācijas vajadzībām bezpeļľas organizācijās: Britu padomes Latvijā gadījuma studijas” ir izstrādāts ar mērķi izanalizēt Britu padomes Latvijā mārketinga komunikāciju sociālajos medijos Facebook, Twitter, Flickr un YouTube un piedāvāt iespējamos risinājumus tās uzlabošanai. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par mārketingu bezpeļľas organizācijās, mārketinga komunikācijas veidošanu, jauno mediju attīstīšanos un sociālo mediju specifiku, kā arī mērķēšanu un viedokļu līderiem. Darba pētnieciskajā daļā, balstoties uz apskatīto teoriju, tiek veiktas gadījuma studijas par Britu padomes Latvijā komunikāciju sociālajos medijos Facebook, Twitter, Flickr un YouTube. Gadījuma studiju ietvaros tiek veikta sekundāro datu analīze, daļēji strukturētā intervija ar organizācijas mārketinga un komunikācijas vadītāju, komunikacijas ziľojumu analīze kvalitatīvās kontentanalīzes veidā un fokusgrupas intervijas ar organizācijas sociālo mediju lapu lietotājiem. Bakalaura darba gaitā tika realizēti noteiktie darba uzdevumi, kā arī tiek izpildīts darba mērķis un gadījums studiju veidā secināts, ka Britu padome Latvijā komunicē pārāk formāli un informatīvi sociālo mediju formātam, neiesaistot savu auditoriju diskusijās, kaut gan viľi ir gatavi iesaistīties. Atslēgvārdi: mārketings bezpeļľas organizācijās, mārketinga komunikācija, jaunie mediji, sociālie mediji, gadījuma studijas, Britu padome.en_US
dc.description.abstractThe Diploma paper‟s “Usage of social media for marketing purposes in non-profit organizations: case study of the British Council Latvia” aim is to analyze and improve the current marketing communication in social media – Facebook, Twitter, Flickr, and YouTube. In theoretical part theories of marketing in non-profit organizations, marketing communication development, new media growth, specific characteristics of social media, targeting and opinion leaders are studied. In empirical part presented theories are being used in case study with the British Council Latvia to find out its communication in social media - Facebook, Twitter, Flickr, and YouTube. In British Council Latvia case study four different methods were used: secondary data analysis; semi-structured interview with British Council‟s Latvia marketing and communication manager; communication posts‟ analysis using qualitative content analysis; focus group interviews with British Council‟s Latvia social media users. All through the Diploma paper presented methods were used, as well as the aim of the paper was accomplished. In the end main findings were that British Council Latvia communicates too formally and informatively for a social media framework. British Council‟s Latvia social media users are willing to interact more, but are not provided with an opportunity. Keywords: marketing in non-profit organizations, marketing communication, new media, social media, case studies, British Council.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālo mediju izmantošana mārketinga komunikācijas vajadzībām bezpeļņas organizācijās: Britu padomes Latvijā gadījuma studijasen_US
dc.title.alternativeUsage of social media for marketing purposes in non- profit organizations: case study of British Council Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record