Show simple item record

dc.contributor.advisorGrīviņš, Miķelisen_US
dc.contributor.authorUpenieks, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:33Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16120en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26485
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Valdorfa alternatīvās izglītības programmas ieviešana Siguldas novadā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Valdorfa alternatīvās izglītības programmas ieviešanas nepieciešamību un iespējas Siguldas novadā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, veikti šādi uzdevumi: 1.Izpētīt Valdorfa alternatīvās izglītības pirmsākumus un tās būtību. 2.Analizēt izglītības vidi Siguldas novadā. 3.Veikt pētījumu par vecāku gatavību sūtīt savus bērnus Valdorfskolā un iespēju to izveidot Siguldas novadā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, 3 pielikumiem. Darba pirmajā daļā izzināti Valdorfa alternatīvās izglītības pirmsākumi, Valdorpedagoģijas pamatprincipi un pamatlicēja R.Šteinera biogrāfija. Bakalaura darba otrajā daļā raksturota Siguldas novada vide, tās piemērotība Valdorfskolas izveidei, raksturots Valdorfa bērnudārzs Siguldā, analizēts Siguldas novada Izglītības pārvaldes pētījums par izglītības piedāvājumu Siguldas novadā. Darba trešajā daļā raksturotas darbā izmantotās metodes, lauka darba gaitu un saturu. Darba ceturtajā daļā atspoguļoti kvalitatīvā pētījuma rezultāti, kuri iegūti intervējot Siguldas novada vecākus. Pētījuma rezultāti deva atbildes uz bakalaura darbā izvirzītajiem zinātniskajiem jautājumiem.en_US
dc.description.abstractThe subject of this research is „Waldorf alternative education program establishment in Sigulda district.” The goal is to research the necessity and practicality of implementing a Waldorf alternative education programme in Sigulda district. The following has been done to accomplish the goal: 1.Research Waldorf alternative education system, it’s origins and purpose. 2.Analyze the academic environment in Sigulda. 3.Survey parents on their willingness to have their children educated in a Waldorfean school and their opinion on having such school established in Sigulda. The research contains an introduction, four chapters, conclusions and suggestions, a source list and three appendixes. Chapter One deals with the origins of Waldorf pedagogy and its purpose, defines its principles and the biography of its founder R. Steiner. Chapter Two describes the academic environment of Sigulda district, it’s suitability to establishment of Waldorf school, describing the local Waldorf kindergarten as example. Also included is an analysis of a research by Sigulda district school board on the availability of education. Chapter Three describes research methods and practical work done during this research. Chapter Four displays data obtained from the survey of parents in Sigulda district. The results of this research provided answers to the scientific questions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleValdorfa alternatīvās izglītības programmas ieviešana Siguldas novadāen_US
dc.title.alternativeWaldorf alternative education program establishment in Sigulda districten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record