Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorMikute, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:40Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20690en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26532
dc.description.abstractBakalaura darbs ar nosaukumu „Latvijas augstskolu uzņemšanas kampaņu analīze: Latvijas Universitātes un Baltijas Starptautiskās akadēmijas gadījumi”, ir izstrādāts ar mērķi izanalizēt abu augstskolu reklāmas kampaņas un to vēstījumus. Teorētiskā daļa balstās uz literatūru par reklāmas komunikāciju izglītības iestādēs, reklāmas kampaņas veidošanu un realizēšanu, kā arī, pareiziem vēstījuma nosūtīšanas paņēmieniem. Darba pētnieciskajā daļā, pamatojoties uz izmantoto teoriju, tiek veikta Latvijas Universitātes un Baltijas Starptautiskās akadēmijas reklāmas kampaņas, reklāmu semiotiskā un reklāmas vēstījuma analīze. Reklāmas kampaņas analizēšanas ietvaros, tika veikta padziļinātā intervija ar augstskolas mārketinga nodaļas vadītājiem, kā arī, katras reklāmas un vēstījuma semiotiskā analīze. Bakalaura darba tapšanas gaitā, tika izpildīti noteiktie darba uzdevumi un mērķi, un analīzes veidā tika secināts, ka abu augstskolu reklāmas kampaņu veidotāji pielieto visas integrētā mārketinga komunikācijas sastāvdaļas un nosacījumus, taču tapšanas process un vēstījums mērķauditorijai ir atšķirīgs. Atslēgas vārdi: Latvijas Universitāte, Baltijas Starptautiskā akadēmija, augstskolas, reklāma, reklāmas kampaņa, vēstījums, mārketings, medijs, televīzija, radio, laikraksts, internets, vides reklāma.en_US
dc.description.abstractThe thesis work entitled "Latvian University admission campaign analysis: cases of Latvian University and Baltic International academy" has been created to analyze two university advertising campaigns and their messages. The theoretical part is based on the literature of advertising communication in educational institutions, advertising campaign creation and realization, as well as the proper conveying of the message. In the research part, which is based upon the theory, the analysis of Latvian University and the Baltic International Academy advertising campaigns, semiotic advertising and the advertising message is carried out. In-depth interview was carried out with the School of Marketing managers and each advertisment's message was semiotically analyzed during the ad campaign analysis. Certain objectives and goals were done during the creation of the thesis work, and as a result of analysis, it was deduced that the advertising campaign creators of both highschools use all the parts and conditions of integrated marketing communication, however the creation process and the message is different. Keywords: Latvian University, the Baltic International Academy, universities, advertising, advertising campaign, message, marketing, medium, television, radio, newspaper, Internet, outdoor advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas augstskolu uzņemšanas kampaņu analīze: Latvijas Universitātes un Baltijas Starptautiskās akadēmijas gadījumien_US
dc.title.alternativeLatvian university admission campaign analysis: cases of Latvian University and Baltic International academyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record