Vikipēdijas lietojums mācību procesā: Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīze
Author
Aumeistere, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Vikipēdijas lietojums mācību procesā: Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīze” mērķis ir noskaidrot Vikipēdijas lietojumu mācību procesā Latvijas vispārējās vidējās izglītības iestādēs, veicot Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīzi.
Bakalaura darbu veido sešas nodaļas. Teorētiskajā daļā skaidrota Web 2.0. vide un kolektīvās atmiņas koncepts, saistot tos ar Vikipēdiju.
Par darba pētījuma metodēm tika izvēlētas anketēšana un fokusa grupas intervija, kas tiek aprakstītas metodoloģijas daļā. Darba analītiskajā daļā tika analizēti pētījumā iegūtie dati.
Darbā tika secināts, ka Vikipēdija ir viens no galvenajiem informācijas ieguves avotiem mācību procesā.
Atslēgvārdi: Vikipēdija, Web 2.0., kolektīvā atmiņa, saišu kultūra, skolotāji, skolēni. The aim of bachelor theses „The Use of Wikipedia in learning process: Latvian Student and Teacher practice analysis” is to find out how Wikipedia is used in the learning process in secondary schools in Latvia, by conducting a practice analysis of Latvia teachers and students.
Bachelor theses is structured in six chapters. The theoretical section explains the concepts of Web 2.0. and collective memory in the context of Wikipedia.
As the research methods were chosen survey and focus group interviews, which are described in the methodological chapter. In the analytical section the gathered data was analyzed.
It was concluded that Wikipedia is one of the main information source in learning process.
Key words: Wikipedia, Web 2.0., collective memory, culture of connectivity, teachers, students