• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola izmantošana identitātes konstruēšanā: Alfa Romeo piemērs

Thumbnail
Открыть
309-22180-Papina_Ieva_ip08231.pdf (970.2Kb)
Автор
Papiņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Grīviņš, Miķelis
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „Zīmola izmantošana identitātes konstruēšanā: Alfa Romeo piemērs”. Pētījumā tiek apskatīts Alfa Romeo īpašnieku klubs, kurā apvienojušies Latvijā maz izplatītā automašīnu zīmola Alfa Romeo atbalstītāji. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā Alfa Romeo īpašnieku kluba biedri izmanto Alfa Romeo zīmolu savas identitātes veidošanā un izrādīšanā. Pētījumā tika izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes: daļēji strukturētas padziļinātas intervijas un līdzdalības novērojums. Tika secināts, ka Alfa Romeo īpašnieku kluba biedri identificējas ar Alfa Romeo zīmolam piešķirtajām nozīmēm un izmanto tās savas identitātes izrādīšanā. Atslēgvārdi: Alfa Romeo, autoklubs, sociālais konstrukcionisms, identitāte, dramaturģija, zīmols
 
The title of the term paper is „Brand usage in identity construction: Alfa Romeo example”. In research Alfa Romeo Owner’s Club Latvia which unites adherents of brand that is infrequent in Latvia – Alfa Romeo is examined. The aim of term paper is to ascertain how members of Alfa Romeo Owner’s Club Latvia use Alfa Romeo brand in formation and construction of their identity. Qualitative research methods are used in this paper: semi-structured complex interviews and participant observation. The conclusions show that members of Alfa Romeo Owner’s Club identify themselves with attached meanings of Alfa Romeo brand and use it in identity representation. Key words: Alfa Romeo, car club, social constructionism, identity, dramaturgy, brand
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26554
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV