"SockBox" zīmola maiņa
Автор
Apša, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba ,,"SockBox" zīmola maiņa’’ mērķis ir noteikt auditorijas attieksmes ietekmējošos faktorus šai zīmola maiņai.
Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
Teorētiskajā daļā norādītas zīmola definīcijas, aprakstīta zīmolvedība, apskatīti zīmola veidojošie elementi un īpašības, zīmola komunikācija, zīmola tēls, zīmola maiņa, kā arī seksualitāte reklāmā. Metodoloģijas daļā aprakstītas pētniecības metodes – aptauja, kontentanalīze, intervija. Izpētes daļā analizēti kvantitatīvie un kvalitatīvie dati, veicot anketēšanu, ziņu portālu un sociālo tīklu komentāru kontentanalīzi, lai noteiktu auditorijas attieksmi, un interviju ar zīmola pārstāvi, lai noskaidrotu uzņēmuma viedokli.
Bakalaura darbs atklāj komunikācijas nozīmi zīmola maiņas procesā un auditorijas
attieksmes ietekmējošos faktorus.
Atslēgas vārdi: SockBox, Amoralle, zīmols, zīmola maiņa, zīmolvedība, seksualitāte
reklāmā, zīmola komunikācija, zīmola tēls The goal of the Bachelor’s thesis „’’SockBox’’ rebranding” is to determine the factors that influence audience for this rebranding.
The Bachelor’s thesis consists of three parts – theoretical, methodological and empirical.
The theoretical part of the paper comprises branding, branding deals with the constituent elements and characteristics of the brand communication, brand image, brand changes of sexuality in advertising. The methodological part of the paper reveals the research methods – survey, content analysis, interview. Exploratory analysis of quantitative and qualitative data through questionnaires, news portals and social networking comments has been used to determine the attitude of the audience, and an interview to identify the company’s point of view.
The thesis reveals the importance of communication in the rebranding process and factors influencing audience attitude.
Keywords: SockBox, Amoralle, brand, rebranding, branding, sexuality in advertising, brand communication