Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorApša, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24412en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26582
dc.description.abstractDarba ,,"SockBox" zīmola maiņa’’ mērķis ir noteikt auditorijas attieksmes ietekmējošos faktorus šai zīmola maiņai. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā norādītas zīmola definīcijas, aprakstīta zīmolvedība, apskatīti zīmola veidojošie elementi un īpašības, zīmola komunikācija, zīmola tēls, zīmola maiņa, kā arī seksualitāte reklāmā. Metodoloģijas daļā aprakstītas pētniecības metodes – aptauja, kontentanalīze, intervija. Izpētes daļā analizēti kvantitatīvie un kvalitatīvie dati, veicot anketēšanu, ziņu portālu un sociālo tīklu komentāru kontentanalīzi, lai noteiktu auditorijas attieksmi, un interviju ar zīmola pārstāvi, lai noskaidrotu uzņēmuma viedokli. Bakalaura darbs atklāj komunikācijas nozīmi zīmola maiņas procesā un auditorijas attieksmes ietekmējošos faktorus. Atslēgas vārdi: SockBox, Amoralle, zīmols, zīmola maiņa, zīmolvedība, seksualitāte reklāmā, zīmola komunikācija, zīmola tēlsen_US
dc.description.abstractThe goal of the Bachelor’s thesis „’’SockBox’’ rebranding” is to determine the factors that influence audience for this rebranding. The Bachelor’s thesis consists of three parts – theoretical, methodological and empirical. The theoretical part of the paper comprises branding, branding deals with the constituent elements and characteristics of the brand communication, brand image, brand changes of sexuality in advertising. The methodological part of the paper reveals the research methods – survey, content analysis, interview. Exploratory analysis of quantitative and qualitative data through questionnaires, news portals and social networking comments has been used to determine the attitude of the audience, and an interview to identify the company’s point of view. The thesis reveals the importance of communication in the rebranding process and factors influencing audience attitude. Keywords: SockBox, Amoralle, brand, rebranding, branding, sexuality in advertising, brand communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.title"SockBox" zīmola maiņaen_US
dc.title.alternative"SockBox" rebrandingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record