Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Edīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:48Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2455en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26585
dc.description.abstractPētījumā tiek analizēta 9 transnacionālo kompāniju (TNK) korporatīvās sociālās atbildības (KSA) prezentēšana korporatīvajās un Latvijas uzņēmumu mājas lapās un Latvijas nacionālajā presē, lai noskaidrotu KSA aktivitāšu un prezentācijas īpatnības un saistību.TNK KSA tiek analizēta saskaņā ar 4 KSA modeļiem, uzņēmējdarbības ētiku, globalizācijas un komunikācijas teorijām, izmantojot kvalitatīvās kontentanalīzes deduktīvo pieeju. Viens no darba secinājumiem ir, ka TNK Latvijas uzņēmumi KSA īsteno kā TNK korporatīvās vadības kultūras elementu, saskaņojot to ar ieinteresēto pušu ekspektāciju līmeni Latvijā, neuzskatot KSA par konkurētspējīgu priekšrocību, tādēļ KSA prezentācija nav prioritate. Latvijas iestāšanās ES ir ietekmējusi daudzu TNK lēmumus nostiprināt savas pozīcijas Latvijā un attīstīt atbildīga korporatīvā pilsoņa tēlu.-en_US
dc.description.abstractThe objective of this research was to analyse the presentation and practices of Corporate Social Responsibility (CSR) of Transnational Corporations (TNC) as evidenced in corporate web pages and national newspapers according to 4 CSR models, ethics, globalisation and communication theories applying method of deductive qualitative content analysis. The author limited herself to studying 9 TNC-s.The main conclusion is that TNC-s are limiting the practise of CSR as an element of corporate policy and apply it to local circumstances with minimal CSR presentation for stakeholders, because CSR is not considered as a competitive advantage.The significant conclusion is that the entrance of Latvia into the EU can be regarded as a pressure point for TNC-s to raise their corporate citizenship awareness, actions, and CSR presentation levels.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTransnacionālo kompāniju (TNK) korporatīvās sociālās atbildības prezentēšana Latvijas nacionālajā presē un TNK mājas lapās (2003-2006)en_US
dc.title.alternativePresentation of Corporate Social Responsibility of Transnational Corporations as evidenced in Corporate Webpages and National Newspapers of Latvia ( 2003-2006)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige