Show simple item record

dc.contributor.advisorSporāne, Baibaen_US
dc.contributor.authorVecroze, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:49Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:49Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25836en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26596
dc.description.abstractBakalaura tēma „Bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas loma mācību procesa pilnveidošanā” izvēle saistīta ar straujajām pārmaiņām informācijas sabiedrībā un skolu attīstībā. Bibliotēka mūsdienās kļūst par nozīmīgu skolas struktūrvienību, kas aktīvi piedalās mācību procesa realizācijā. Svarīga kļūst bibliotēku darbības stratēģiskā plānošana, kas tiek parādīta bibliotēku un informācijas pakalpojumu programmā. Darba mērķis ir izveidot un apkopot skolas bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas dokumentu paraugus, kas palīdzētu mērķtiecīgi organizēt bibliotēkas turpmāku attīstību. Darbs sastāv no 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām. Darbā analizēta skolu bibliotēku darbība ārzemēs un darbību ietekmējošie faktori. Darba pētījuma daļā tiek analizēta skolu bibliotēkas programmas struktūra un tās ieviešanas posmi. Darba pielikumā parādīti bibliotēkas programmas dokumentu paraugi. Darba apjoms ir 53 lapas un tajā ir 5 tabulas un 6 diagrammas.en_US
dc.description.abstractThe choice of the theme of the bachelor’ work by Anda Vecroze. The role of librarian and information service programme in the improving educational process is connected with some rapid changes in the information society and school development. Nowadays library has been becoming an important school structural unit that is involved actively in the educational process. The great importance is attached to the strategical planning of library activities that is reflected in the librarian and information service programme. The aim of the work is to create and summarise the samples of the school librarian and information service programme documents, that would tend to organize the subsequent development of the library purposefully. The work consists of three chapters and seven subsections. There have been analised the activities of some school libraries abroad and their influencing factors. In the study there have been explored the structure of the school librarian program and the stage of its inculcation. The appendix includes the samples of the librarian program documents. The amount of the work is 53 pages and there are 5 charts and 6 graphs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSkolas bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas loma mācību procesa pilnveidošanāen_US
dc.title.alternativeThe Role of the School Library and Information Service Programme in Improving of the Educational Processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record