Priekšapmaksas karšu "Zelta Zivtiņa" un "O!Karte" cīņu reklāmu efektivitāte
Author
Ērgle, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baranovska, Līga
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats- priekšapmaksas karšu „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” cīņu reklāmu efektivitāte. Mobilo telefonu operatori „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” šī gada pavasarī izveidoja pavisam jaunu un Latvijas tirgum neraksturīgu sērijveida reklāmas kampaņu, kurā viens operators atbildēja uz otra operatora iepriekšējā kampaņā izskanējušiem paziņojumiem. Šīs kampaņas izraisīja plašu ažiotāžu gan sabiedrības, gan arī speciālistu vidū, jo, lai arī reklāma piesaistīja sabiedrības uzmanību, radās uzskats, ka reklāmas tiek veidotas kā abu operatoru savstarpējā cīņa un tajās netiek ievērota Reklāmas likumdošana, kā arī ētikas principi.
Lai noskaidrotu, cik efektīvs bijis jaunais reklāmas veidošanas princips, bakalauram darbam tika izvirzīts mērķis- balstoties uz likumdošanas, ekspertu un sabiedrības viedokļu analīzi, sniegt mobilo tālruņu operatoru „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” cīņu reklāmu izvērtējumu. The topic of the bachelor’s thesis was “The efficiency of the prepayment cards "Zelta Zivtina" and "O!karte" fight advertisements”. This spring mobile phone operators „Zelta Zivtiņa” and „O!karte” has created a new and for Latvia uncharacteristic advertising campaign, in which both operators replied to another’s messages. This campaign produce a big clamour in the society and between experts, because even if this advertisement attracts societies attention, there come an opinion, that these advertisements are structured as a fight between both mobile phone operators and they don’t take into account the principles of advertising legislation and ethics.
To make out how efficient was the new principle of advertising, authoress set an aim- to give the evaluation of „Zelta Zivtiņa” and „O!karte” fight advertisements, based on the analysis of the legislation and societies and experts opinion.