Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranovska, Līgaen_US
dc.contributor.authorĒrgle, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27650en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26610
dc.description.abstractBakalaura darba temats- priekšapmaksas karšu „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” cīņu reklāmu efektivitāte. Mobilo telefonu operatori „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” šī gada pavasarī izveidoja pavisam jaunu un Latvijas tirgum neraksturīgu sērijveida reklāmas kampaņu, kurā viens operators atbildēja uz otra operatora iepriekšējā kampaņā izskanējušiem paziņojumiem. Šīs kampaņas izraisīja plašu ažiotāžu gan sabiedrības, gan arī speciālistu vidū, jo, lai arī reklāma piesaistīja sabiedrības uzmanību, radās uzskats, ka reklāmas tiek veidotas kā abu operatoru savstarpējā cīņa un tajās netiek ievērota Reklāmas likumdošana, kā arī ētikas principi. Lai noskaidrotu, cik efektīvs bijis jaunais reklāmas veidošanas princips, bakalauram darbam tika izvirzīts mērķis- balstoties uz likumdošanas, ekspertu un sabiedrības viedokļu analīzi, sniegt mobilo tālruņu operatoru „Zelta Zivtiņa” un „O!karte” cīņu reklāmu izvērtējumu.en_US
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis was “The efficiency of the prepayment cards "Zelta Zivtina" and "O!karte" fight advertisements”. This spring mobile phone operators „Zelta Zivtiņa” and „O!karte” has created a new and for Latvia uncharacteristic advertising campaign, in which both operators replied to another’s messages. This campaign produce a big clamour in the society and between experts, because even if this advertisement attracts societies attention, there come an opinion, that these advertisements are structured as a fight between both mobile phone operators and they don’t take into account the principles of advertising legislation and ethics. To make out how efficient was the new principle of advertising, authoress set an aim- to give the evaluation of „Zelta Zivtiņa” and „O!karte” fight advertisements, based on the analysis of the legislation and societies and experts opinion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePriekšapmaksas karšu "Zelta Zivtiņa" un "O!Karte" cīņu reklāmu efektivitāteen_US
dc.title.alternativeThe Efficiency of the prepayment cards "Zelta Zivtina" and "Okarte" fight advertisementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record