Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorBilāne-Jurģele, Laumaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:52Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28627en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26617
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Sociāla kampaņa kā sabiedrības attieksmes veidošanas instruments. Kampaņas „Fiktīvas laulības- slazds” analīze.” Informatīvās kampaņas „Fiktīvas laulības- slazds” kampaņas mērķis ir, ar atbalstītāju un mediju starpniecību informēt sabiedrību par iespējamiem fiktīvo laulību riskiem ar trešo valstu pilsoņiem. Kampaņu aktualizēja un realizēja nevalstiskā organizācija „Droša māja”. „Droša māja” kopš 2007.gada ir ieguvusi tiesības sniegt valsts apmaksātos sociālās rehabilitācijas pakalpojumus cilvēku tirdzniecības upuriem, un turpina iesākto arī 2011 gadā. Darbs šajā jomā turpinās arī šobrīd. Darba mērķis ir- pamatojoties uz NVO „Droša māja” rīkoto kampaņu, veikt pētījumu par sociālas kampaņas nepieciešamību mūsdienās. Padziļināti tiks pētīta „Fiktīvas laulības-slazds” kampaņa. Pētījuma rezultātā secināts, ka sabiedrība sociālas kampaņas vērtē pozitīvi un uzskata tās par vajadzīgām dažādu problēmu aktualizēšanai, sabiedrības izglītošanai un veidu kā radīt atbalstu dažādām sociāli mazaizsargātām grupām. Auditorijas pētījumā konstatēts, ka sociālā kampaņa „Fiktīvas laulības-slazds” nav radījusi pietiekami lielu iespaidu, lai piesaistītu auditorijas uzmanību. Bijusi pārāk maza sadarbība ar masu medijiem, kas ievērojami samazinājis auditorijas rezultātus. Darba struktūru veido trīs teorētiskās nodaļas- sociālas kampaņas jēdziens, kampaņu veidi un to nozīme, sabiedriskās attiecības un komunikācija, mediji, kā arī darba metodoloģija un pētnieciskā daļa. Nodaļām seko secinājumi, izmantoto informācijas avotu saraksts un darba pielikumi. Atslēgvārdi: „Fiktīvas laulības- slazds”, sociāla kampaņa, viedokļi , sabiedrībaen_US
dc.description.abstractThe theme of Bachelor: „A social campaign as a instrument of public attitude. Campaign „Fictitious marriage- trap” analysis. The objective of my information campaign „Fictitious marriage- trap” is, trough supporters and media informing public about the possible marriage of convenience with the risks of third- country nationals. Campaign updated and implemented non- governmental organization „Safe house” since 2007. „”Safe house” has won the right to provide State- funded social rehabilitation services for victims of trafficking, and they still ongoing in 2011. Work in this area continues today. The aim of the Bachelor: based on success campaign „Safe house” conduct the research of social campaigns necessity today. Depth will be research “Fictitious marriage- trap” campaign. Result of the study concluded that social community campaign as successful and believes it necessary to update the various problems, public education and a way to generate support for various social projects. Audience research found that the social campaign " Fictitious marriages -trap" is not due to a large enough impact to attract the audience's attention. It was found that was too little cooperation with the media, which significantly reduced the audience results. Work structure consisting of three theoretical chapters, the consept of social campaigns, campaign types and their role, public relations and comunication, the media, ass well as the methodology and part of research. Keywords: „Fictitious marriage- trap”, a social campaign, opinionsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociāla kampaņa kā sabiedrības attieksmes veidošanas instruments. Kampaņas “Fiktīvas laulības - slazds”  analīzeen_US
dc.title.alternativeA social campaign as a instrument of public attitude. Campaign "Fictitious marriages-trap" analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию