dc.contributor.advisor | Tunne, Ineta | en_US |
dc.contributor.author | Politere, Aija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:46:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:46:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 29441 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26627 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Sociālās kampaņas pret ēnu ekonomiku Latvijā: gadījumu analīze (2008–2010)”.
Pētnieciskā problēma ir sociālo kampaņu komunikācija, norises īpatnības un auditorijas viedokļi. Pētnieciskajai problēmai jāatbild uz tādiem jautājumiem kā: 1) Kā tiek komunicēts sociālo kampaņu ziņojums? 2) Kāds ir auditorijas viedoklis par ziņojuma pasniegšanas veidu un tā efektivitāti?
Bakalaura darbs sastāv no: teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta sociālā mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību teorētiskās nostādnes.
Pētnieciskajā daļā tiek pielietotas 3 metodes. Reklāmu semiotiskā analīze, daļēji strukturētās intervijas un 3 fokuss grupas.
Bakalaura darba noslēgumā tiek secināts, ka sociālās kampaņas ir bijušas efektīvas un veiksmīgas un ir sasniegušas savus pamatmērķus.
Atslēgas vārdi: ēnu ekonomika, sociālais mārketings, sociālā kampaņa, reklāma | en_US |
dc.description.abstract | A bachelor work theme is „Social campaigns against underground economy in Latvia: case study (2008–2011)”.
A research problem is social campaigns communication, process features and audience attitudes. There need to answer such questions as: 1) How social campaigns report are communicated? 2) What is audience point of view about reports presentation and its efficiency?
A bachelor work consists of 3 parts: the theoretical, the methodological and the research part. The theoretical part deals with social marketing, advertising and public relations theory.
The research part consists of 3 research methods: semiotic analysis for printed and video commercials, semi-structured interviews and 3 focus groups.
At the end of the bachelor work a conclucion is drawn that social campaigns have been effective and succesfull and have achieved their goals.
The key words: underground economy, social marketing, social campaign, advertisement. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | en_US |
dc.title | Sociālās kampaņas pret ēnu ekonomiku Latvijā: gadījumu analīze (2008–2011) | en_US |
dc.title.alternative | Social campaigns against underground economy in Latvia: case study (2008–2011) | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |