Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorPolitere, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:53Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29441en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26627
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sociālās kampaņas pret ēnu ekonomiku Latvijā: gadījumu analīze (2008–2010)”. Pētnieciskā problēma ir sociālo kampaņu komunikācija, norises īpatnības un auditorijas viedokļi. Pētnieciskajai problēmai jāatbild uz tādiem jautājumiem kā: 1) Kā tiek komunicēts sociālo kampaņu ziņojums? 2) Kāds ir auditorijas viedoklis par ziņojuma pasniegšanas veidu un tā efektivitāti? Bakalaura darbs sastāv no: teorētiskās, metodoloģiskās un pētnieciskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta sociālā mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību teorētiskās nostādnes. Pētnieciskajā daļā tiek pielietotas 3 metodes. Reklāmu semiotiskā analīze, daļēji strukturētās intervijas un 3 fokuss grupas. Bakalaura darba noslēgumā tiek secināts, ka sociālās kampaņas ir bijušas efektīvas un veiksmīgas un ir sasniegušas savus pamatmērķus. Atslēgas vārdi: ēnu ekonomika, sociālais mārketings, sociālā kampaņa, reklāmaen_US
dc.description.abstractA bachelor work theme is „Social campaigns against underground economy in Latvia: case study (2008–2011)”. A research problem is social campaigns communication, process features and audience attitudes. There need to answer such questions as: 1) How social campaigns report are communicated? 2) What is audience point of view about reports presentation and its efficiency? A bachelor work consists of 3 parts: the theoretical, the methodological and the research part. The theoretical part deals with social marketing, advertising and public relations theory. The research part consists of 3 research methods: semiotic analysis for printed and video commercials, semi-structured interviews and 3 focus groups. At the end of the bachelor work a conclucion is drawn that social campaigns have been effective and succesfull and have achieved their goals. The key words: underground economy, social marketing, social campaign, advertisement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālās kampaņas pret ēnu ekonomiku Latvijā: gadījumu analīze (2008–2011)en_US
dc.title.alternativeSocial campaigns against underground economy in Latvia: case study (2008–2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record