Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorŠpaks, Artūrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:54Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:54Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29480en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26628
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas nacionālo komerctelevīziju konkurence par skatītāju: kanālu saturiskā plānojuma salīdzinošā analīze” mērķis ir izpētīt un salīdzināt, kā abas nacionālās komerctelevīzijas LNT un TV3, veido savas piedāvātās programmas vienas nedēļas šķērsgriezumā. Programmas analīzei izmantota kontentanalīzes metode, skatot gan noteiktu raidījumu, gan žanru biežumu un atkārtošanos, gan citur programmu veidošanas paľēmienus konkurencē par auditoriju. Izmantota arī daļēji strukturētā intervijas ar programmu veidotājiem. Teorētiskajā daļā tiks apskatīta televīzijas vēsture, televīzijas veidi, Latvijas specifika, televīzijas pārraižu programmu veidošanas metodes, reitingu veidošana un to nozīme. Pētījumā secināts, ka abas Latvijas nacionālās komerctelevīzijas skatītāju auditoriju piesaista ar identiskiem programmu plānošanas paľēmieniem. Atslēgas vārdi: TV3, LNT, komerctelevīzijas, konkurence, programma, saturs.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "The competition for the viewer between Latvian national commercial television channels: comparative analysis of the channel content planning" was to investigate and compare the program planning of two Latvian national commercial television channels LNT and TV3, analyzing it in one-week cross-section. The content analysis was used to indentify both - genre, as well as repetition and frequency of particular types of broadcast, and other programming techniques that are used to compete for the audience, were examined as well. The semi-structured interview with the program director and researcher were used as well. The most significant finding of the research shows that both Latvian national commercial television channels use identical programming techniques in order to attract the audience. Key words: TV3, LNT, commercial television, programm, competitionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas nacionālo komerctelevīziju konkurence par skatītāju: kanālu saturiskā plānojuma salīdzinošā analīzeen_US
dc.title.alternativeThe competition for the viewer between Latvian national comercial television channels: comparative analysis of the channel content planningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record