Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorPrindule, Māraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:57Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33465en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26658
dc.description.abstractDarba tēma ir „Zīmola „Staburadze” identitāte un tēls.” Izvirzītā hipotēze: zīmola „Staburadze” identitātes un tēla pamatā ir nacionālās identitātes elementi. Pētījuma mērķis ir noskaidrot un salīdzināt zīmola „Staburadze” identitāti un tēlu. Noteikt, vai to pamatā ir nacionālās identitātes elementi. Darba teorētisko daļu veido apskats par zīmola jēdzienu, veidiem un funkcijām, zīmola identitātes un tēla jēdzieniem, dažādu autoru zīmola identitātes modeļiem, arī nodaļa par nacionālo identitāti. Par pētījuma metodēm izmantota daļēji strukturēta intervija ar zīmola vadītāju, atsevišķu produktu iepakojumu un reklāmu semiotiskā analīze, patērētāju aptauja un zīmola personificēšana. Pētījuma rezultātā apstiprināts, ka zīmola „Staburadze” identitātes un tēla pamatā ir nacionālās identitātes elementi. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas un metodoloģijas, pētījumu apraksta, secinājumiem un pielikumiem ar pētījuma tabulām. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola tēls, zīmola identitāte, nacionālā identitāte, „Staburadze”.en_US
dc.description.abstractThe theme of the work is „Identity and image of brand ”Staburadze””. The hypothesis: identity and image of brand ”Staburadze” is based on elements of national identity. The aim of the work is to determine and compare identity and image of brand ”Staburadze”. Determine whether they are based on national identity elements. The theoretical part consists of an overview of the brand concept, types and functions, brand identity and image concept, various authors brand identity models, and chapter on national identity. The research methods used semi-structured interview with the brand manager, individual product packaging and advertising semiotic analysis, consumer survey and brand personalization. Results of the study confirmed that the identity and image of brand ”Staburadze” is based on the elements of national identity. The work consists of introduction, theoretical part and methodology, research description, conclusions and appendices of research tables. Keywords: brand, brand identity, brand image, national identity, ”Staburadze”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola „Staburadze” identitāte un tēlsen_US
dc.title.alternativeIdentity and image of brand ”Staburadze”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record