Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRence, Alinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:59Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36232en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26680
dc.description.abstractŠī darba pētnieciskā problēma balstās uz pieņēmumu, ka ģimene ir reti pielietots reklāmas elements un ka tās atspoguļojums parasti ir vienkāršots. Hipotēze: Ģimene kā reklāmas elements tiek attēlota reti un vienkāršotā veidā. Darba mērķis: noskaidrot, kāda ģimenes konstrukcija visbiežāk tiek attēlota Latvijas nacionālo TV kanālu reklāmās. Darbs ir balstīts uz 3 teorētiskajiem virzieniem: ģimenes teorijām, sociālās realitātes konstruēšanas teoriju un reklāmas teorijām. Pētījuma metodes: kontentanalīze, daļēji strukturētās ekspertu intervijas un fokusa grupa. Ģimene kā reklāmas elements tika pētīta no 3 aspektiem: reklāmas ekspertu viedokļa, skatītāju viedokļa un reālās situācijas kontekstā. Pateicoties pētījumā iegūtajiem rezultātiem, darba mērķis ir sasniegts. Svarīgākās atziņas un secinājumi atrodami darba pētījuma un secinājumu nodaļās.en_US
dc.description.abstractHypothesis of this bachelor paper: Family as an element in advertisements used quite rarely, and when it is, it is reflected in a simplified way. Objective of the work: to find out what type of family is being depicted in Latvian National TV channels most frequently. The work is based on three main theories: Family theories, The Social Construction of Reality and Advertising theories. Research methods: content analysis, semi-structured expert interviews and a focus group. Using these methods, family as an element in advertisements was examined from three main aspects: opinions from advertising experts, viewers’ opinions and context of the real situation. Based on the results of this research, the objectives of the work have been met. The most important conclusions can be found in research and conclusions sections of this bachelor paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleĢimenes konstrukcija Latvijas nacionālo televīzijas kanālu reklāmās (2007.gada maijs)en_US
dc.title.alternativeThe construction of family on the commercials on Latvia's national television (May, 2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record