• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elements

Thumbnail
Открыть
309-38583-Lapse_Laila_ll06067.pdf (1.373Mb)
Автор
Lapše, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma: „A/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elements”. Pētījuma problēma: klientu lojalitātes programmas neesamība uzņēmuma darbības stratēģijā. Darba mērķis: piedāvāt AS ’’Dzintars’’ efektīvu klientu lojalitātes kartes programmu. Bakalaura darbs sastāv no: 1., 2., 3. nodaļa - teorētiskā daļa; CRM, Sociālās Apmaiņas teorija, Lojalitātes teorētiskā bāze. 4. nodaļa - metodoloģiskā daļa; kvalitatīvā (gadījuma analīze) un kvantitatīvā pētījuma (aptaujas) metode. Empīriskā daļa; atklāta uzņēmuma būtība, mērķauditorijas darbības faktori. 5. nodaļa - izmantojot iegūto informāciju un datus, izveidota AS ’’Dzintars’’ klientu lojalitātes kartes programma. Darbs sastāv no 105 lapaspusēm. Izmantoti 18 attēli, 125 bibliogrāfiskās norādes, 61 lit. avots un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: CRM; Sociālās Apmaiņas teorija; Lojalitāte; AS ’’Dzintars’’; Klientu lojalitātes kartes programmas.
 
Bachelor thesis: „Company's ''Dzintars'' loyalty program as a brand communication element”. The research problem: the lack of a customer loyalty program within the company's business strategy. The aim: to offer to the company ’’Dzintars’’ an effective customer loyalty card program. This Bachelor paper consists of: Chapter 1, 2 and 3 - the theoretical section; the CRM, the Social Exchange, the Loyalty theory. Chapter 4 - the methodology; the qualitative (case study) and quantitative research (survey) methods. The empirical section; the nature of the company, different factors of the target audience. Chapter 5 - gathered information and data are used to develop a customer loyalty card program for the company. Bachelor paper consists of 105 pages; uses 18 pictures, 125 bibliographical references, 61 literature references, 5 appendixes. Tags: CRM, Social exchange theory; the loyalty; the company ’’Dzintars’’; Customer loyalty card programs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26698
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV