Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorLapše, Lailaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38583en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26698
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „A/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elements”. Pētījuma problēma: klientu lojalitātes programmas neesamība uzņēmuma darbības stratēģijā. Darba mērķis: piedāvāt AS ’’Dzintars’’ efektīvu klientu lojalitātes kartes programmu. Bakalaura darbs sastāv no: 1., 2., 3. nodaļa - teorētiskā daļa; CRM, Sociālās Apmaiņas teorija, Lojalitātes teorētiskā bāze. 4. nodaļa - metodoloģiskā daļa; kvalitatīvā (gadījuma analīze) un kvantitatīvā pētījuma (aptaujas) metode. Empīriskā daļa; atklāta uzņēmuma būtība, mērķauditorijas darbības faktori. 5. nodaļa - izmantojot iegūto informāciju un datus, izveidota AS ’’Dzintars’’ klientu lojalitātes kartes programma. Darbs sastāv no 105 lapaspusēm. Izmantoti 18 attēli, 125 bibliogrāfiskās norādes, 61 lit. avots un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: CRM; Sociālās Apmaiņas teorija; Lojalitāte; AS ’’Dzintars’’; Klientu lojalitātes kartes programmas.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis: „Company's ''Dzintars'' loyalty program as a brand communication element”. The research problem: the lack of a customer loyalty program within the company's business strategy. The aim: to offer to the company ’’Dzintars’’ an effective customer loyalty card program. This Bachelor paper consists of: Chapter 1, 2 and 3 - the theoretical section; the CRM, the Social Exchange, the Loyalty theory. Chapter 4 - the methodology; the qualitative (case study) and quantitative research (survey) methods. The empirical section; the nature of the company, different factors of the target audience. Chapter 5 - gathered information and data are used to develop a customer loyalty card program for the company. Bachelor paper consists of 105 pages; uses 18 pictures, 125 bibliographical references, 61 literature references, 5 appendixes. Tags: CRM, Social exchange theory; the loyalty; the company ’’Dzintars’’; Customer loyalty card programs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleA/s „Dzintars” firmas veikalu tīkla lojalitātes programmas izveide kā zīmola komunikācijas elementsen_US
dc.title.alternativeCompany's "Dzintars" loyalty program as a brand communication elementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record