Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Liliānaen_US
dc.contributor.authorGurenko, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38604en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26701
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas Nacionālā teātra Okartes Jaunās zāles tēls jauniešu auditorijā (2011 – 2012 )”. Darba ietvaros tiek noskaidrots Latvijas Nacionālā teātra Okartes Jaunās zāles tēls jauniešu (vecumā no 18 līdz 25 gadiem) auditorijā. Darba teorētiskajā daļā apskatītas mārketinga, integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī kultūras mārketinga, īpaši teātra mārketinga jēdzienu izpratnes un skaidrojumi, kā arī K. Mertena tēla veidošanās teorija. Savukārt, metodoloģijas daļā apkopotas pētījumā izmantotās pētniecības metodes - kontentanalīze, Č. Osguda semantiskais diferenciālis, anketēšana, daļēji strukturēta intervija un salīdzīnošā analīze. Darbs strukturēts teorijas, metodoloģijas un pētījuma daļās, secinājuma daļā, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, nosakot Okartes Jaunās zāles tēla pozitīvās un negatīvās īpašības, kā arī būtiskākās atšķirības starp Latvijas Nacionālā teātra un Okartes Jaunās zāles tēliem jauniešu auditorijas vērtējumā.en_US
dc.description.abstractThe main objective of the bachelor’s thesis „The Image of Latvian National Theatre’s Okarte New Hall among youth audience (2011-2012)” is to study construct of the image and attitude towards Latvian National Theatre’s Okarte New Hall among youth (18 -25 years old) audience. In theoretical chapter of thesis author examines marketing, integrated marketing communication, its’ tools, as well as culture marketing concept, particularly the meaning and idea of theatre marketing and K. Merten’s image creation theory. In methodology chapter author describes qualitative and quantitative research methods that have been used in the study – content analysis, Ch. Osgood’s semantic differential, questionnaire, partly structured interview and and comparative analysis. The paper contains three chapters: theoretical, methodological and explorative chapter. Based on research results, there been founded positive and negative qualities of Okarte New Hall image, as well as differences between images of Latvian National Theatre and Okarte New Hall amon youth audience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Nacionālā teātra Okartes Jaunās zāles tēls jauniešu auditorijā (2011-2012)en_US
dc.title.alternativeThe Image of Latvian National Theatre's Okarte New Hall among youth audience (2011-2012)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record