Drukāto mediju loma politisko partiju tēla veidošanā: 10. un 11. Saeimas gadījums
Author
Bilinska, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ikstens, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz publikāciju analīzi, izpētīt, kā nacionālajos dienas laikrakstos „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Latvijas Avīze” ticis attēlots politisko partiju tēls pirms 10. Saeimas vēlēšanām, laika posmā no 2010.gada 1.jūnija līdz 2010.gada 1.oktobrim un pirms 11. Saeimas vēlēšanām laika posmā no 2011.gada 17.maija līdz 2011.gada 17.septembrim. Teorētiskajā daļā apkopota informācija par medijiem, komunikācijas procesu, kura neatņemama sastāvdaļa ir mediji, kā arī par mediju mijiedarbību ar sabiedrību un politiku. Empīriskās daļas izveidošanai izmantota kontentanalīzes metode, ar kuras palīdzību analizētas publikācijas laikrakstos.
Atslēgas vārdi: mediji, politiskās partijas, politisko partiju tēls, Latvijas Avīze, Neatkarīgā Rīta Avīze. Target of this bachelor thesis is to explore and analyse how political parties were presented during 10th Parliamentary elections from 1st of June till 1st of October in year 2010 and before 11th Parliamentary elections from 17th of May till 17th of September in year 2011 by daily newspapers Neatkarīgā Rīta Avīze and Latvijas Avīze. Theoretical part has information about public media as well as medias interaction with society and politics. Analysis of newspaper articles is base of empiric part. Method used – content analysis.
Key words: media, political parties, image of political parties, Latvijas Avīze, Neatkarīgā Rīta Avīze.