Show simple item record

dc.contributor.advisorIkstens, Jānisen_US
dc.contributor.authorBilinska, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39428en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26717
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, balstoties uz publikāciju analīzi, izpētīt, kā nacionālajos dienas laikrakstos „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Latvijas Avīze” ticis attēlots politisko partiju tēls pirms 10. Saeimas vēlēšanām, laika posmā no 2010.gada 1.jūnija līdz 2010.gada 1.oktobrim un pirms 11. Saeimas vēlēšanām laika posmā no 2011.gada 17.maija līdz 2011.gada 17.septembrim. Teorētiskajā daļā apkopota informācija par medijiem, komunikācijas procesu, kura neatņemama sastāvdaļa ir mediji, kā arī par mediju mijiedarbību ar sabiedrību un politiku. Empīriskās daļas izveidošanai izmantota kontentanalīzes metode, ar kuras palīdzību analizētas publikācijas laikrakstos. Atslēgas vārdi: mediji, politiskās partijas, politisko partiju tēls, Latvijas Avīze, Neatkarīgā Rīta Avīze.en_US
dc.description.abstractTarget of this bachelor thesis is to explore and analyse how political parties were presented during 10th Parliamentary elections from 1st of June till 1st of October in year 2010 and before 11th Parliamentary elections from 17th of May till 17th of September in year 2011 by daily newspapers Neatkarīgā Rīta Avīze and Latvijas Avīze. Theoretical part has information about public media as well as medias interaction with society and politics. Analysis of newspaper articles is base of empiric part. Method used – content analysis. Key words: media, political parties, image of political parties, Latvijas Avīze, Neatkarīgā Rīta Avīze.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titleDrukāto mediju loma politisko partiju tēla veidošanā: 10. un 11. Saeimas gadījumsen_US
dc.title.alternativePrint media role in shaping the image of political parties: case of 10th and 11th Saeimaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record