Sabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumos
Author
Okmane, Dita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir ”Sabiedrisko attiecību un citu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējums un uzskati par līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumos”, jo dažāda profesionālā līmeņa praktiķu pienākumi pieprasa arvien jaunas kompetences un līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā. Mērķis: noskaidrot Latvijas pārtikas ražošanas nozares uzņēmumu komunikācijas praktiķu kompetenču pašvērtējumu, uzskatus par to pielietošanu un līdzdalību komunikācijas stratēģiskā vadībā. Teorētiski aplūkota komunikācijas stratēģiska vadība, komunikatīvā kompetence. Izmantojot aptauju un intervijas, noskaidrots, ka vairums praktiķu līdzdarbojas komunikācijas stratēģiskā vadībā.
Atslēgvārdi: komunikācijas praktiķi, komunikācijas stratēģiska vadība, biznesa uzņēmumi, komunikatīvā kompetence The theme: ”Public relations and other communication practitioners’ competencies’ self evaluation and points of view on participation in communication strategic management in food production companies of Latvia”, because duties of practitioners with different professional level require new competencies and participation in strategic communication management. The aim: to get to know competencies’ self evaluation, points of view on their use and practitioners’ participation in communication strategic management. Communication strategic management, communicative competence discussed in a theoretical part. The questionnaire’s, interviews’ results show that the majority participate in communication strategic management.
Key words: communication practitioners, communication strategic management, business companies, communicative competency