Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorŅikitina, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44274en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26769
dc.description.abstractMaģistra darba „Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūru reputācijas dimensiju vērtējums” pētījuma problēma ir Latvijas SA aģentūru nozares kvalitatīvu reputācijas pētījumu trūkums šo uzņēmumu mērķauditoriju vidū. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīts reputācijas jēdziens, tās pielietojums balstoties uz Čārlza Fombruna izstrādāto RepTrak reputācijas pētniecības modeli. Metodoloģijas daļā aprakstīta jauktā metodoloģija  daļēji strukturētā intervija un aptauja kā kvalitatīvās un kvantitatīvās datu vākšanas metodes un kvalitatīvā kontentanalīze kā datu apstrādes metode. Empīriskajā daļā izklāstīti Latvijas vadošo sabiedrisko attiecību aģentūru reputācijas dimensiju vērtējumi, reputācijas pielietojums un priekšrocības šo uzņēmumu klientu, darbinieku un mediju organizāciju vadītāju vidū. Atslēgas vārdi: darbinieki, klienti, korporatīvā reputācija, mediji, RepTrak, reputācija, reputācijas dimensijas, reputācijas pētniecība, sabiedrisko attiecību aģentūra.en_US
dc.description.abstractThe problem researched in the Master’s thesis „The evaluation of Latvian public relations agencies reputation dimensions” is the lack of qualitative reputation research for the Latvian Public Relation agencies among their stakeholders. Master's thesis consists of three parts: theoretical, methodological and empirical. The theoretical part describes the concept of reputation and its usability based on Charles Fombrun RepTrak reputation research model and its’ seven reputation dimensions. The methodological part presents a mixed methodology: semi  structured interview and questionnaire as the qualitative and quantitative data collection methods and qualitative content analysis as a method of data processing. In the empirical part of work has done the evaluation of the leading Latvian public relations agencies reputation dimensions across their business clients, employees and media organizations representatives. Also the reputation application and advantages are explained. Key words: customers, corporate reputation, employees, media, RepTrak, reputation, reputation dimensions, reputation research, public relations agency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas sabiedrisko attiecību aģentūru reputācijas dimensiju vērtējumsen_US
dc.title.alternativeThe evaluation of Latvian public relations agencies reputation dimensionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record