Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBalamovska, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44454en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26772
dc.description.abstractKorporatīvā sociālā atbildība ir spēcīgs sabiedrisko attiecību instruments, kas jebkuram uzņēmumam palīdz uzlabot tā tēlu sabiedrībā ar dažādu aktivitāšu piekopšanu sabiedrības, ekonomikas un vides attīstības veicināšanai. Bakalaura darba tēma ir izvēlēta ‘‘Korporatīvā sociālā atbildība: ‘‘Cēsu alus” piemēra analīze”. Ņemot vērā uzņēmuma augsto novērtējumu ‘‘Uzņēmumu Ilgtspējas indeksā”, tas ir labs piemērs, lai izzinātu, kas ir rezultātu veiksmes atslēga un vai tie ir sasniegti pateicoties uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības stratēģijai. Būtībā, bakalaura darba mērķis ir veikt uzņēmuma ‘‘Cēsu alus” gadījuma analīzi saistībā ar uzņēmuma korporatīvo sociālo atbildību un ziņojumiem, kas ir publicēti dažādos sociālajos tīklos, veikt to kontentanalīzi un apstiprināt, ka korporatīvās sociālās atbildības stratēģija ir veiksmīga. Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība, ‘‘Cēsu alus”, gadījuma analīze, sociālo tīklu kontentanalīze.en_US
dc.description.abstractCorporate Social Responsibility is used for public relation. It is strong tool used to improve company`s image. This is achieved by company`s activities regarding social, environmental and economical development. Theme for the Bachelor is “Corporate Social Responsibility: ”Cēsu alus” case studies.” Considering fact that the company`s sustainability is rated high, it would be useful to analyze if this is achieved thanks to company`s Corporate Social Responsibility. Aim for the project is to analyze “Cēsu alus” Corporate Social Responsibility`s development and its use of social media, make content analyzes in order to approve that Corporate Social Responsibility strategy is successful. Key words: Corporate Social Responsibility, “Cēsu alus”, Case study, Social network contact analyses.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: "Cēsu alus" piemēra analīzeen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: "Cēsu alus" case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record