Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorKreicbergs, Arvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:11Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44649en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26777
dc.description.abstractIzvēlētā bakalaura darba tēma ir „Uzmanību piesaistošo elementu izmantojums CSDD reklāmās (2010-2014)”. Ir cilvēki, kuriem vēl joprojām patīk riskēt, sēžoties pie auto stūres. Sava bakalaura darba ietvaros mēģināšu uzzināt, vai CSDD sociālo kampaņu reklāmas pietiekami piesaista cilvēku uzmanību drošai braukšanai. CSDD ir izveidojusi ļoti daudz labu sociālo kampaņu, taču joprojām ir liela sabiedrības daļa, kurai patīk riskēt pie auto stūres, neskatoties, ka šīs kampaņas brīdina par iespējamajām sekām. Šī arī būs pētījuma problēma. Darbā sīkāk apskatīšu, kas ir sociālā reklāma, sociālais mārketings, semiotika, cilvēka uzmanība un uztvere, piesaistošo elementu pielietojums reklāmās. Izmantošu kvalitatīvo kontentanalīzi, lai noskaidrotu, kuri ir visbiežāk izmantotie elementi, kuri piesaista cilvēka uzmanību. Ar intervijas palīdzību noskaidrošu par CSDD reklāmu tapšanām. Eksperimentu izmantošu, lai uzzinātu, cik efektīvi tiek izmantoti šie elementi. No iegūtajiem datiem secināju, ka uzmanības piesaistošie elementi ir izmantoti efektīvi un emocionāli iedarbojas uz auditoriju. Atslēgas vārdi. Sociālā reklāma, attieksme, uzmanības piesaistīšanas elementi, pārliecināšana.en_US
dc.description.abstractSubject of the work is „Use of eye-catching elements in the CSDD advertising (2010-2014)”. Still there are people, who like to take a risk, when they drive. In my paper i would try to find out, if CSDD campaign adverts are effective enough to warn people for safe driving. CSDD has made many good social campaigns, but still there are large part of society, who like to take risk, when they drive, nevertheless, these campaigns warn them about bad consequences. In my paper, i would find out more about social advertising, social marketing, semiotics, attention, persuasion. I will use qualitative content analysis to find out, which persuasion elements are used the most often. With interview, try to find out process of making CSDD ads. I will use experiment, to find out how effective these persuasion elements are. My conclusions from results were that persuasion elements are used effectively and effects on human emotions. Key words: social ad, attitude, persuasion elements, eye-catching elements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzmanību piesaistošo elementu izmantojums CSDD reklāmās (2010–2014)en_US
dc.title.alternativeUse of the eye-catching elements in the CSDD advertising (2010–2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record