Seksualitāte kā reklāmas vēstījuma sastāvdaļa žurnālos Latvijā 2007. gadā
Author
Olante, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Šī pētnieciskā darba tēma ir par seksualitāti kā reklāmas vēstījuma sastāvdaļu žurnālos Latvijā 2007. gadā. Darbs ir veidots uz mūsdienu autoru – Džona Kilborna (Jean Kilbourne) un Marka Gobes (Marc Gobe) un Toma Reiherta (Tom Reichert) teoriju bāzes, kas apskata pētījuma objektu vairākus aspektus. Darba mērķis ir izpētīt seksualitātes fenomenus reklāmas vēstījumos Latvijā 2007. gadā, atklājot to simboliku, nozīmes un izpausmes veidus. Darba galvenā hipotēze ir – reklāmās ar seksualitātes vēstījumu erotiskais elements dominē pār produktu. Darba palīghipotēze ir – reklāmās ar seksuālo vēstījuma akcentu galvenokārt tiek izmantoti slēptie seksuālie simboli. Darba rezultātā tika apstiprināta hipotēze un palīghipotēze. Bakalaura darba struktūru veido trīs daļas: teorētisko nostādņu izklāsts, empīriskā materiāla analīze, secinājumi. The object of this research is sexuality as part of advertisements in magazines in Latvia at year 2007. Reserch is based on theories of Jean Kilbourne, Marc Gobe, Tom Reichert. The purpose of this work is to demonstrate symbolisms, meanings and ways of expression of phenomena of sexuality by investigating advertisements. Main hypothesis is such: sexual messages are dominating over products in advertisements. Subsidiary hypothesis is that an advertisement with sexual message uses hidden sexual symbols. Acquired results affirm main and subsidiary hypothesis. The bachelor paper’s structure is made of three parts: first, exposition of theoretical statements; second, analysis of acquired data; third, conclusions.