Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorLūse, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:16Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9028en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26814
dc.description.abstractPētnieciskā darba tēma ir televīzijas reklāmas Zelta Zivtiņa komunikācijas specifika un jauniešu auditorijas attieksmes īpatnības. Pētnieciskā problēma ir noskaidrot kā mērķauditorija uztver televīzijas reklāmas Zelta Zivtiņa emocionālā un racionālā vēstījuma balansu. Darbs balstās uz sekojošu teorētiķu A.A.Berger, G.J. Tellis, J. Fowles, J. O’Shaughnessy, N.J. O’Shaughnessy, E.H. Eriksons, V. Strasburger u.c. teorētiskās bāzes, kas apskata pētījuma objekta un subjekta aspektus. Darba mērķis ir pētīt televīzijas reklāmas Zelta Zivtiņa uzbūves principus un efektu salikumu, kā arī mērķauditorijas attieksmes un komunikācijas specifikas paņēmienus, kas tika panākts izvirzot kontentanalīzei 10 Zelta Zivtiņa televīzijas reklāmas, veicot 130 mērķauditorijas respondentu anketēšanu un noskaidrojot sfēras eksperta viedokli. Pētījuma rezultātā tika apstiprinātas izvirzītās hipotēzes, ka televīzijas reklāmas Zelta Zivtiņa galvenais efektivitātes rādītājs ir emocionālo efektu lietojums, kā arī mērķauditorijas pozitīvo attieksmi veido reklāmas izklaidējošā funkcija, savukārt produkta racionālais ziņojums ir otršķirīgs. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas. Darbam ir 7 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe subject matter of the research work is specific communication factors of Zelta Zivtiņa [prepaid phone cards] TV advertisements and young people audiences response characteristics. The issue addressed by the study was to define the balance between the emotional and the rational side of the message of Zelta Zivtiņa TV advertisements as perceived by the target group. The theoretical part of the research examining the research object and subject aspects is based on theories developed by such researchers as A.A.Berger, G.J. Tellis, J. Fowles, J. O’Shaughnessy, N.J. O’Shaughnessy, E.H. Erikson, V. Strasburger et al. The research aims to analyze the structural principles of Zelta Zivtiņa TV advertisements and the combination of effects, as well as the target audience response and specific communication factors employed, and it was achieved by performing content analysis of 10 Zelta Zivtiņa TV commercials, completing questionnaires of 130 target group respondents and seeking the opinion of an expert in this field. The results obtained confirmed the initial assumption, i.e., the principal indicator of the efficiency of Zelta Zivtiņa TV commercials is the achieved emotional effects, as well as the entertaining nature of the ads contributing to the positive response of the target group, whereas the rational message of the product is much less important. The research paper consists of theoretical, methodological and empirical parts. There are 7 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelevīzijas reklāma "Zelta Zivtiņa": komunikācijas specifika un jauniešu auditorijas attieksmes īpatnībasen_US
dc.title.alternativeTelevision commercial Zelta Zivtiņa: communication specific features and attitude peculiarity of youth audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record