Ķīmijas mācību metodes apvienotajās klasēs
Author
Rāviņa, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Cēdere, Dagnija
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
ĶĪMIJA, APVIENOTĀS KLASES, MĀCĪBU METODIKA, MĀCĪBU METODES, MĀCĪBU SATURS, APTAUJA
Darbā veikta literatūras analīze par darba specifiku, strādājot apvienotajās klasēs. Apkopotas mācību metodes, kas izmantojamas ķīmijas apguvē pamatskolā apvienotajās klasēs. Darbā izstrādāts apvienoto 8.–9. klašu tematiskais plānojums ķīmijā. Veiktas skolēnu aptaujas.
Izstrādāti metodiskie ieteikumi darbam apvienotajās klasēs ķīmijas pamatkursa apguvē un skolotāja sagatavošanās posmi darbam apvienotajās klasēs. Strādājot apvienotajās klasēs liela uzmanība jāpievērš detalizētam laika plānojumam. Skolēniem pilnveidojas patstāvīgā darba iemaņas un sadarbības prasmes. CHEMISTRY, JOINED CLASSES, TEACHING METHODOLOGY, LEARNING METHODS, STUDY CONTENTS, QUESTIONNAIRE
Analysis of literature is performed in the work about the specifics of it when working in joined classes. Teaching methods are gathered that can be used in acquisition of chemistry in elementary school in joined classes. There is thematic planning performed in the work for teaching chemistry in joined 8th – 9th classes. Questionnaires are done among students.
Methodological suggestions are worked out for the work in joined classes in acquisition of chemistry basic course and preparation periods of teacher for the work in joined classes. Great attention has to be paid to detail planning of the time when working in joined classes. Students develop their skills to work without assistance and skills of cooperation.