Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorStafecka, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:55:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:55:48Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39552en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26857
dc.description.abstractMācību spēļu izmantošana bioloģijas un ķīmijas apguvē. Kristīne Kagaine, bakalaura darba vadītājs Dr.paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 43. lpp., 18 literatūras avoti, 5 pielikumi, 5 tabulas, 9 attēli. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot mācību spēļu izmantošanas nozīmi bioloģijas un ķīmijas mācību stundās. Ir apkopota informācija no literatūras avotiem par mācību spēļu iedalījumu, to plānošanu un lietošanas principiem mācību procesa laikā. Pētījuma laikā tika aprobētas jau gatavas citu autoru izstrādātas mācību spēles, kā arī autores izveidotā mācību spēle. Pēc pētījuma veikšanas, noskaidrots, ka mācību spēļu izmantošana mācību stundu laikā palīdz skolēniem vieglāk apgūt jaunas zināšanas un prasmes, iesaista ikvienu skolēnu aktīvā darbībā un veicina labvēlīgu attiecību veidošanos starp klasesbiedriem.en_US
dc.description.abstract[2013.05.29. 21:21:50] viper_smile: The use of educational games in Biology and Chemistry lessons. Author of the Paper Kristīne Kagaine, Paper supervisor Dr.paed. Rita Birziņa. Bachelor Paper - 42 pages, 18 literature sources, 5 annexes, 4 tables, 9 images, in Latvian language. The objective of this Paper is to determine the importance of educational games in Biology and Chemistry lessons. The Paper consists of information from literature sources regarding educational game classification, planning and organizing during the educational process. During the research the author of this Paper approbates already existing educational games by other authors as well as creates an original game. After the research the author of this Paper has concluded that the application of educational games during the lessons help the students to easier learn new knowledge and skills, they involve every student in an active work and stimulate the development of good relationships between classmates.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību spēļu izmantošana bioloģijas un ķīmijas apguvēen_US
dc.title.alternativeThe Use of Educational Games for Learning Biology and Chemistryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record