Show simple item record

dc.contributor.advisorMizniks, Ilvarsen_US
dc.contributor.authorGedrovičs, Pāvelsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:20Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38994en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26985
dc.description.abstractMūsdienās datorspēles ir populārs laika pavadīšanas veids. Tirgū ir plaši pieejami vairāki tūkstoši spēļu, un aiz katras no tām stāv sarežģīti izstrādes procesi un svarīgi lēmumi, kuri var tieši ietekmēt gan spēles sarežģītību, gan tās popularitāti un lietotāju ērtību. Viens no tādiem svarīgiem lēmumiem, kurus dažiem datorspēļu izstrādātājiem ir jāpieņem, ir kādu optimālā ceļa atrašanas algoritmu izmantot. Darba ietvaros tika veikts pētījums, par to, kādus ceļa atrašanas algoritmus izmanto mūsdienu un vecas spēles un kā šādus algoritmus var testēt. Rezultātā tiks savākti un parādīti dati par ceļa atrašanas algoritmiem dažās datorspēlēs, kādos apstākļos tie strādā labāk vai sliktāk un kā tie iespaido spēles sarežģītību un spēlētāju ērtību.en_US
dc.description.abstractToday, computer games are a popular way of spending free time. There are plenty of games available on the market, and behind each and every one of them, there is a complex development process and important decisions, which can affect complexity of the game, how popular it is and how comfortable it feels for gamers. One of those important decisions that some game developers have to make, is what path searching algorithm to use. The paper contains reseach about path finding algorithms used in modern, and older games and how to test those algorithms. As a result, data about optimal path finding algorithms in different games will be presented, as well as in which cases said algorithms perform better or worse and how those affect the complexity of the game and how comfortable the game feels for players.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleOptimālā ceļa meklēšana datorspēlēsen_US
dc.title.alternativeOptimal path searching in computer gamesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record