Show simple item record

dc.contributor.authorInnuse, Māraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:32Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11846en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27038
dc.description.abstractMainoties ekonomikas attīstības virzienam, strauji krītas mazumtirdzniecības apgrozījums, ko veido patērētāju izdevumi par precēm. Līdz ar to aktuāls kļūst jautājums kādi faktori ietekmē patērētāja uzvedību ekonomikai atslābstot. Ekonomikas recesija skar visas tautsaimniecības jomas un atsaucas arī uz patērētāju kā ekonomikas vienību. Līdz ar to pētījumā tiek rasts skaidrojums vai patērētāju ienākumiem ir ietekme uz patērētāja uzvedību un kāda tā ir. Pētījumā izvirzītais mērķis ir izpētīt un izanalizēt faktorus, kuri ietekmē patērētāja lēmuma pieņemšanu par pirkuma veikšanu, patērētāja uzvedības modeļa noteikšanai Latvijā pasaules finanšu krīzes apstākļos. Pieaugot bezdarba līmenim un samazinoties ienākumiem, mainās patērētāju pirktspēja, līdz ar to patēriņa izdevumu lielums un struktūra. Patērētāja izvēli ietekmē preces cena, ar kuras palīdzību tiek novērtēti patēriņa izdevumi. Recesijas ietekmē mainās patērētāju paradumi personīgās labklājības līmeņa, ko veido patērētāja ienākumi, samazināšanās dēļ.en_US
dc.description.abstractRetail turnover, which consists of consumer expenditures for goods, decreases sharply under the changes of economic direction. Therefore the question of factors affecting consumer behaviour in the decrease of economic becomes urgent. Economic recession affects all fields of national economy and also influences consumer like economic unit. In the research the author finds explanation for question – do consumer’s income affects consumer’s behaviour and how effects. The aim of research is to find out and analyse factors affecting consumer’s decision making of purchase in order to establish consumer’s behaviour model in Latvia under conditions of global financial crises. Consumers’ purchasing capacity changes under increase of unemployment rate and decrease of income. Therefore changes amount of consumption expenditures and consumption structure. Consumer’s choice affects the price of goods that helps to evaluate consumption expenditures. Consumers’ habits change under conditions of recession because of decrease in consumers’ personal welfare level what forms income of consumer.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlePatērētāju uzvedību ietekmējošo faktoru analīze un uzvedības modelis Latvijā pasaules finanšu krīzes apstākļosen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Factors Affecting Consumer Behaviour and Model in Latvia under Conditions of Global Financial Crises Circumstancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record