SIA „Creative Media Services” finanšu analīze un tās novērtējums
Author
Zadovska, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Faituša, Ivita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir izpētīt SIA "Creative Media Services" finanšu rezultātus, lai izstrādātu priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Darbs izstrādāts trīs daļās. Pirmajā daļā tiek iepazīti finanšu analīzes teorētiskie aspekti. Otrajā daļā – mediju reklāmas tirgus izpēte un uzņēmuma SIA „Creative Media Services” raksturojums un tā vieta reklāmas aģentūru vidū Latvijā. Trešajā daļā ir aprēķināti un analizēti SIA „Creative Media Services finanšu rādītāji laika posmā no 2009.gada līdz 2012.gadam.
Diplomdarba analīze veikta pamatojoties uz SIA „Creative Media Services” gada pārskatiem, speciālās literatūras, interneta resursiem un publikācijām.
Tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi par iespējamiem finanšu rādītāju uzlabojumiem.
Diplomdarba apjoms ir 64 lappuses, 15 tabulas, 18 attēli un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: finanšu analīzes rādītāji, finanšu pārskats, likviditāte, rentabilitāte, maksātspēja, bankrota prognozēšana, mediju reklāma. The aim of the diploma thesis is to explore “Creative Media Services” Ltd. financial results to develop proposals to improve the performance of the company.
The diploma thesis developed in three parts. The first part is to get to know the theoretical aspects of financial analysis. The second part includes media advertising market research and company "Creative Media Services" Ltd. description and place in media advertising agencies in Latvia. The third part includes „Creative Media Services” Ltd. Year of 2009th till 2012th financial indicators calculation and analysis.
The diploma paper is based on the company „Creative Media Services” Ltd. annual reports, specific literature, and publications.
Diploma thesis consists of 64 pages, 15 tables, 18 pictures and 4 attachments.
Keywords: financial analysis, financial statement, liquidity, profitability, solvency, bankruptcy prediction, media advertising.