• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta veikalu izstrāde un to attīstības tendences Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-34950-Raitis_Kruze_rk09074.pdf (1.639Mb)
Author
Krūze, Raitis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir „Interneta veikalu izstrāde un to attīstības tendences Latvijā” un tā mērķis ir analizēt, izvērtēt un uzskaitīt pamatnostādnes, kas nepieciešamas sekmīgai interneta veikala izstrādei, ka arī, veicot Latvijas interneta veikalu tirgus un tā vides izpēti, apkopot galvenās attīstības tendences, kas kalpotu kā palīgmateriāls jauna interneta veikala izstrādē. Diplomdarbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā autors veic interneta veikalu priekšrocību un trūkumu uzskaiti, sniedz vienu no iespējamajiem nosacītajiem veikalu klasificēšanas variantiem un atklāj interneta veikalu būtību. Otrajā nodaļā autors raksturo interneta veikalu vidi Latvijā, kas ietver pircēju aktivitāšu un tendenču uzskaitījuma analīzi un interneta veikalu skaita dinamikas apkopojumu. Trešajā nodaļā apkopoti, pēc autora domām, būtiskākie un izpētītie aspekti sekmīgai interneta veikala izstrādei. Ceturtajā nodaļā atspoguļoti, viena no Diplomdarba ietvaros autora veiktajiem pētījumiem, rezultāti.
 
The title of the diploma thesis is „Online shop design and development trends in Latvia” and its purpose is to discuss and evaluate the list of guidelines needed to develop a successful online store, as well as through Latvian web market and environmental research, summarize the main developments, which could serve as a new tool for web design. Paper consists of four chapters. The first chapter deals with the online store advantages and disadvantages of accounting, providing one of the possible variants of the conditional classification shop online store and discover the nature. In the second chapter the author describes the environment Latvian online store that includes customer activity and trends in the inventory analysis and web dynamics of the number obtained. The third section contains, according to the author, the main and explored aspects of successful web design. The fourth chapter reflects one of the diploma thesis, the author studies, the results of web trends.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27179
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV