Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorKrūze, Raitisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34950en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27179
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Interneta veikalu izstrāde un to attīstības tendences Latvijā” un tā mērķis ir analizēt, izvērtēt un uzskaitīt pamatnostādnes, kas nepieciešamas sekmīgai interneta veikala izstrādei, ka arī, veicot Latvijas interneta veikalu tirgus un tā vides izpēti, apkopot galvenās attīstības tendences, kas kalpotu kā palīgmateriāls jauna interneta veikala izstrādē. Diplomdarbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā autors veic interneta veikalu priekšrocību un trūkumu uzskaiti, sniedz vienu no iespējamajiem nosacītajiem veikalu klasificēšanas variantiem un atklāj interneta veikalu būtību. Otrajā nodaļā autors raksturo interneta veikalu vidi Latvijā, kas ietver pircēju aktivitāšu un tendenču uzskaitījuma analīzi un interneta veikalu skaita dinamikas apkopojumu. Trešajā nodaļā apkopoti, pēc autora domām, būtiskākie un izpētītie aspekti sekmīgai interneta veikala izstrādei. Ceturtajā nodaļā atspoguļoti, viena no Diplomdarba ietvaros autora veiktajiem pētījumiem, rezultāti.en_US
dc.description.abstractThe title of the diploma thesis is „Online shop design and development trends in Latvia” and its purpose is to discuss and evaluate the list of guidelines needed to develop a successful online store, as well as through Latvian web market and environmental research, summarize the main developments, which could serve as a new tool for web design. Paper consists of four chapters. The first chapter deals with the online store advantages and disadvantages of accounting, providing one of the possible variants of the conditional classification shop online store and discover the nature. In the second chapter the author describes the environment Latvian online store that includes customer activity and trends in the inventory analysis and web dynamics of the number obtained. The third section contains, according to the author, the main and explored aspects of successful web design. The fourth chapter reflects one of the diploma thesis, the author studies, the results of web trends.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta veikalu izstrāde un to attīstības tendences Latvijāen_US
dc.title.alternativeOnline shop design and development trends in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию