Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorBajot, Stéphanie, Vanessaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:53Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35102en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27182
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis ir parādīt, cik svarīga ir tirgus izpēte uzņēmuma lēmumu pieņemšanā, jo īpaši, ja tiek pielāgoti produkti vai koncepcijas uz ārvalstu tirgiem. Lai atbalstītu šo teoriju, darbā iekļauts piemērs par franču nagu bāra koncepcijas pielāgošanu Latvijā. Darbā ir izstrādātas trīs galvenās daļas: Tirgus izpētes jēdziena definīcija, tirgus izpēte par Latvijas un pasaules kosmētikas tirgu, un, visbeidzot, nagu bāra "Frenchy Touch" izveide Rīgā.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this master thesis is to demonstrate the importance of Market Research in the decision-making of a company, especially when adapting a product or a concept to a foreign market. To support this theory the thesis includes the adaptation of a French nails bar concept in Latvia. This work is presented in three major parts: The definition of the market research concept, a market research regarding Latvia, and the global cosmetic market, and finally the creation of the nails bar “Frenchy Touch” in Riga.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProduktu pielāgošana ārzemju tirgiem: franču nagu bāra ieceres eksports Latvijā.en_US
dc.title.alternativeProducts adaptation on a foreign market: export a french nails bar concept in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige