• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola nozīme patērētāju lēmuma pieņemšanā mēbeļu mazumtirdzniecībā.

Thumbnail
Открыть
303-40207-Petersons_Miks_mp11037.pdf (1.971Mb)
Автор
Pētersons, Miks
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba temats ir „Zīmola nozīme patērētāju lēmuma pieņemšanā mēbeļu mazumtirdzniecībā”. Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski noskaidrot zīmola nozīmi patērētāja lēmuma pieņemšanā par mēbeļu iegādi. Temats ir aktuāls un darbā apkopotie rezultāti var būt saistoši Latvijas mēbeļu nozares dalībniekiem. 1. nodaļā autors izvērtē patērētāju uzvedību noteicošos faktorus, kā arī zīmola nozīme lēmuma pieņemšanā. 2. nodaļā analizēta mēbeļu ražošanas nozare Latvijā, veikta uzņēmuma „Daiļrade Koks” darbības izvērtēšana. 3. nodaļā autors analizējis iegūtos aptaujas datus, lai noskaidrotu patērētāju viedokli par mēbeļu iegādē svarīgiem faktoriem. Maģistra darba sastāv no 80 lpp., tas sastāv no 3 daļām, ietver 35 attēlus, 2 tabulas, kā arī izmantoti 47 dažādi literatūras un datu avoti, 1 pielikums. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, lēmuma pieņemšana, zīmols, mēbeļu nozare, Daiļrade Koks, mēbeļu veikals Čiekurs, mazumtirdzniecība.
 
The subject of Master's thesis is "The importance of brand at consumer decision-making process in furniture retail trade". In Chapter One of Master's thesis the author examines determinants of consumer behavior and its effect to decision-making, as well as brand relevance to the decision-making. Chapter two analyzes the furniture manufacturing industry in Latvia and performs examination of enterprise's "Daiļrade Koks" activities. In Chapter Three the author analyzes the inquiry results to determine consumer's opinion on decisive factors purchasing furniture. The master’s thesis consists of 80 pages, it is composed of three parts and comprises 2 tables, 35 figures as well as uses 47 different literary and data sources, 1 attachment. Keywords: consumer behavior, decision making, brand, furniture sector, Daiļrade Koks, furniture shop Čiekurs, retail.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27216
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV