Show simple item record

dc.contributor.advisorRigerts, Andrisen_US
dc.contributor.authorGersamija, Nellien_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:58Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40885en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27223
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz patērētāju lojalitāti”. Ļoti dinamiskajā globālā mārketinga sistēmā pieaug zīmola pozīcijas un vērtība, katrs zīmols cenšas nodrošināt savus produktus ar konkurētspējas priekšrocībām, lai patērētāji, iegādājoties produktu pirmo reizi, turpinātu iegādāties to. Maģistra darba mērķis ir izpētīt zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz patērētāju lojalitāti, izvēloties kosmētikas produktus, un, balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus zīmola kosmētikas ražotājiem patērētāju lojalitātes veicināšanai. Darba autore izvēlējas kosmētikas nozari, lai izpētītu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz patērētāju lojalitāti, jo mūsdienās izveidot spēcīgu zīmolu kosmētikas nozarē ir ļoti liels izaicinājums. Atslēgvārdi: patērētāju lojalitāte, zīmols, zīmola lojalitāte, konkurētspējas priekšrocības, globālā kosmētikas nozare.en_US
dc.description.abstractThe title of master thesis is “Brand Competitive Advantage Impact on the Consumer Loyalty”. In a high dynamic marketing system brand position and value are growing, each brand tries to provide competitive advantage to its customers in order to gain repeated purchase. The objective of the thesis is to explore the effect of brand competitive advantage on the consumer loyalty choosing cosmetic products and to use them for development of solutions for the producers of cosmetic to encourage consumer loyalty. Author has chosen cosmetic industry to explore brand competitive advantage impact on consumer loyalty because nowadays it is a very big challenge to establish a strong brand in the cosmetic industry. Keywords: consumer loyalty, brand, brand loyalty, competitive advantage, global cosmetic industry.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz patērētāju lojalitātien_US
dc.title.alternativeBrand competitive advantage impact on the consumer loyaltyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record