Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorLucatniece, Simonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:00Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:00Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41236en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27238
dc.description.abstractGlobalizācijas apstākļos viena no nozīmīgākajām ekonomiku raksturojošajām iezīmēm ir konkurences saasināšanās ne vien preču un pakalpojumu tirgos, bet arī starp tūrisma un investīciju plūsmas galamērķiem. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz pilsētas zīmolvedības teorētiskajām nostādnēm un starptautiskajā pētniecība un praksē izmantojamajām pilsētas zīmola efektivitātes novērtēšanas metodēm, izvērtēt Rīgas pilsētas zīmolvedības un pamata zīmola LIVE RĪGA efektivitāti. Mērķa sasniegšanai tika izmantoti pieejamie statistikas dati par zīmolu LIVE RĪGA, Rīgas tūrisma rādītājiem, kā arī starptautiskās pilsētas zīmolu efektivitātes novērtēšanas metodes, kas integrētas pētījuma aptaujā. Tika izvirzīti divi pētnieciskie jautājumi: 1.Kā var novērtēt pilsētas zīmola efektivitāti? 2.Vai Rīgas pilsētas zīmols LIVE RĪGA ir uzskatāms par efektīvu? Pielietojot konkrētas metodes LIVE RĪGA novērtēšanai, var secināt, ka Rīgas pilsētas zīmols nav pietiekami efektīvs.en_US
dc.description.abstractIn circumstances of globalisation, the economy is characterized by rising intensity of competition in every market. The aim of this research is to evaluate the effectiveness of Riga city branding and its principal brand LIVE RĪGA on the basis of the theoretical aspects of city branding and approaches of the evaluation of the effectiveness of city branding that are used in international research. In order to accomplish a purpose the available statistical data, tourism indicators in Riga, as well as international methods of evaluating city brand were used. Two major research questions were raised: 1.How to evaluate the effectiveness of city brand? 2.Is Riga city brand LIVE RĪGA considered to be effective? During the course of the research, a few evaluation methods of city brand effectiveness were identified, however after applying them to evaluate LIVE RĪGA, results showed that Riga city brand is not effective enough.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlePilsētas zīmolvedības efektivitātes izvērtējums-LIVE RĪGA piemērsen_US
dc.title.alternativeEvaluation of the Effectiveness of the City Branding- Case Study of LIVE RĪGAen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record