Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorElksnīte, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:01Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41341en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27244
dc.description.abstractBakalaura darba „Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu, tūrisma klasteri un uz veiktās potenciālo tūristu aptaujas datiem izstrādāt priekšlikumus Lielvārdes novada kā vietējā galamērķa tūrisma attīstībai un konkurētspējas celšanai. Pirmajā daļā tika pētīti tūrisma vietas, tūrisma vietas mārketinga un tūrisma klastera teorētiskie aspekti, otrajā daļā tika novērtēts tūrisms Lielvārdes novadā un veikta Lielvārdes novada mārketinga analīze. Trešajā nodaļā tika izstrādāta aptaujas anketa un apkopoti aptaujas rezultāti, izstrādāti priekšlikumi, kā palielināt Lielvārdes novada kā vietējā tūrisma galamērķa konkurētspēju. Pētījuma periods: 2014. gada pirmā puse. Darba apjoms ir 114 lappuses, tajā ir 28 attēli, 19 tabulas un 6 pielikumi. Atslēgvārdi: tūrisma vieta, tūrisma vietas mārketings, tūrisma klasteris, tūrisma vietas konkurētspēja.en_US
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s thesis „Destination marketing in Lielvardes’ region” is to develop recommendations for the county of Lielvardes’ region in order to improve the competitiveness in local market as a tourism destination. These recommendations are based on analyzing theories of tourism destination marketing and tourism cluster as well as analyzing quantitative data of Lielvardes’ region and finally on potential tourist survey data analysis. In the first chapter of this Bachelor’s thesis author analyses theoretical aspects of tourism destination, tourism destination marketing and tourisms cluster. In the second chapter the author analyses the information about tourism in Lielvardes’ region and its tourism marketing. The final chapter summarizes and analyses answers from the potential tourist surveys, develops recommendations of how to improve Lielvardes’ competitiveness in local market as tourism destination. Period of study: First half of 2014.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā.en_US
dc.title.alternativeDestination marketing in Lielvārdes region.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record