Latvijas elektroniskās komercijas uzņēmumu attīstība Eiropas Savienības tirgū
Author
Ščelkuna, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Latvijas elektroniskās komercijas uzņēmumu attīstība Eiropas Savienības tirgū” mērķis ir izpētīt un analizēt e-komercijas attīstības tendences Latvijā un to iespējas ES tirgū.
Elektroniskā komercija un tirgus digitalizācija ir vieni no svarīgākajiem faktoriem uzņēmējdarbībā, kuru potenciāls Latvijā nav pilnībā izmantots.
Īpaša uzmanība tika vērsta uz Eiropas Savienības vienotā digitālā tirgus izveidi un Ekonomiskās attīstības un sadarbības organizācijas e-komercijas pamatnostādnēm.
Analizējot esošo e-komercijas situāciju Latvijas un ES tirgū tika apzināti e-komercijas ieviešanas iespējas un šķēršļi uzņēmumos un nepieciešamā rīcība, kas veicinātu e-komercijas attīstību, balstoties uz Latvijas un starptautiskajām tiesību normām, statistiskajiem datiem un Latvijas e-komercijas uzņēmumu pieredzi.
Maģistra darba apjoms ir 99 lpp., tajā ievietotas 7 tabulas, 23 attēli, ka arī pievienoti 12 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ietvertas 56 publikācijas. The aim of the master’s thesis „Latvian electronic commerce business development in the European Union market” is to explore and analyze e-commerce trends and opportunities in Latvian and in the EU market.
E-commerce and digitization of the market is one of the most important factors in the business, which potential is not fully exploited in Latvia.
Particular attention was focused on the EU digital single market and the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) framework for e-commerce.
While the analysis of the e-commerce situation in the Latvian and EU market were identified e-commerce opportunities and barriers to implementation in companies and necessary action to promote e-commerce development, based on the Latvian and international law, statistical data and Latvian e-commerce enterprises experience.
Master's thesis consists of 99 pages, it includes 7 tables, 23 figures, and it also includes 12 appendices. References include 56 publications.