Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorOļevskis, Grigorijsen_US
dc.contributor.authorŠčelkuna, Kristīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41719en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27251
dc.description.abstractMaģistra darba „Latvijas elektroniskās komercijas uzņēmumu attīstība Eiropas Savienības tirgū” mērķis ir izpētīt un analizēt e-komercijas attīstības tendences Latvijā un to iespējas ES tirgū. Elektroniskā komercija un tirgus digitalizācija ir vieni no svarīgākajiem faktoriem uzņēmējdarbībā, kuru potenciāls Latvijā nav pilnībā izmantots. Īpaša uzmanība tika vērsta uz Eiropas Savienības vienotā digitālā tirgus izveidi un Ekonomiskās attīstības un sadarbības organizācijas e-komercijas pamatnostādnēm. Analizējot esošo e-komercijas situāciju Latvijas un ES tirgū tika apzināti e-komercijas ieviešanas iespējas un šķēršļi uzņēmumos un nepieciešamā rīcība, kas veicinātu e-komercijas attīstību, balstoties uz Latvijas un starptautiskajām tiesību normām, statistiskajiem datiem un Latvijas e-komercijas uzņēmumu pieredzi. Maģistra darba apjoms ir 99 lpp., tajā ievietotas 7 tabulas, 23 attēli, ka arī pievienoti 12 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ietvertas 56 publikācijas.en_US
dc.description.abstractThe aim of the master’s thesis „Latvian electronic commerce business development in the European Union market” is to explore and analyze e-commerce trends and opportunities in Latvian and in the EU market. E-commerce and digitization of the market is one of the most important factors in the business, which potential is not fully exploited in Latvia. Particular attention was focused on the EU digital single market and the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) framework for e-commerce. While the analysis of the e-commerce situation in the Latvian and EU market were identified e-commerce opportunities and barriers to implementation in companies and necessary action to promote e-commerce development, based on the Latvian and international law, statistical data and Latvian e-commerce enterprises experience. Master's thesis consists of 99 pages, it includes 7 tables, 23 figures, and it also includes 12 appendices. References include 56 publications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas elektroniskās komercijas uzņēmumu attīstība Eiropas Savienības tirgūen_US
dc.title.alternativeLatvian electronic commerce enterprises development at the European Union marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige