Show simple item record

dc.contributor.advisorZelgalve, Elvīraen_US
dc.contributor.authorBragina, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41767en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27253
dc.description.abstractAutomobiļu tirgus Latvijā attīstās, bet liels vecu izlaides gadu automašīnu īpatsvars un lielie auto nodokļi nedod iespējas Latvijai pietuvināties vidējam ES automobiļu tirgus līmenim. Bakalaura darba tēma ir „ Latvijas automobiļu tirgus un to ietekmējošie faktori”. Bakalaura darba mērķis ir identificēt nozīmīgākās jaunu automašīnu pirkšanas problēmas Latvijā un piedavāt priekšlikumus jaunu automobiļu tirgus attīstībai. Pētījuma periods ir 2005. – 2013. gadi. Pētijumā ir izmantotas: salīdzinošas analīzes metode, statistikas datu analīzes metode un korelācija, kā arī grafiskās analīzes metode. Secināts, ka visvairāk uz Latvijas automobiļu tirgus attīstības tempiem ietēkmē privātpersonu un uzņēmēju ienākumi. Pēdējos gados strauji paplašīnas automobiļu iegādē līzingā, kas palielināja iespēju stradojošiem iedzīvotajiem ar vidējiem un zemiem ienākumiem iegādāties jaunu automašīnu. Atslēgvārdi: automobiļu tirgus, jaunu reģistrēto automobiļu skaits.en_US
dc.description.abstractThe market of automobile in Latvia is developing, but high level of the old cars and high automobile taxes do not allow Latvija to reach the averege level of automobile markets in the European Union. My bachelor’s work theme is „Latvian car market and it’s influential factors”. The goal of my bachelor’s work is to explore and analyse the market of automobile in Latvija and to propose ideas to develope market of the new automobiles. The period of expocoration is 2005-2013. Methods used in my bachelor’s work are the following: the method of analitical comparision, statistical data analysis method, asa well as the method of graphical analysis. As a result is concluded that the main factor that influence Latvian automobile market’s pace of development is residents’ level of income. As well as during the past years there has been a fast growth of leasing service in Latvia, which provides an oportunity for residents with average and low incomes to buy new automobiles. Key words:automobileen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleLatvijas automobiļu tirgus un to ietekmējošie faktorien_US
dc.title.alternativeLatvian car market and its influential factorsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record