Reputācijas vadība publiskajā sektorā
Autor
Elekse, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Seimuškāne, Lilita
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Reputācijas vadība publiskajā sektorā”. Latvijā reputācijas vadība publiskajā sektorā ir nepietiekami novērtēta, līdz ar to maz pētīta, tādēļ kopumā publiskā sektora organizācijās netiek koncentrēta uzmanība uz reputācijas vadību.
Darba mērķis ir izpētīt reputāciju un tās vadības iezīmes, ieguvumus un ieviešanas pamatprincipus publiskajā sektorā, lai varētu izveidot rokasgrāmatu publiskā sektora organizāciju vadītājiem Latvijā.
Darbs sastāv no divām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā ir aplūkots reputācijas teorētiskais ietvars, bet otrajā nodaļā – reputācijas vadība un izveidota rokasgrāmata.
Darba apjoms ir 91 lapaspuses, darbā iekļauti 6 attēli, 5 tabulas, 7 pielikumi.
Atslēgas vārdi: reputācija; reputācijas vadība; ieinteresētās puses; publiskais sektors; iestāde; publiskā sektora organizācija. The theme of the master’s thesis is „Reputation management in the public sector”. Reputation management is not sufficiently appreciated in Latvian public sector, therefore, there is a lack of research on this topic and there is practically no attention paid to this.
The goal of the thesis is to explore reputation and characteristics of its’ management, benefits and principles for its’ introduction to public sector in order to create a handbook for public sector managers in Latvia.
Thesis consists of two chapters, conclusions and proposals. Theoretical framework of reputation is explored in the first chapter and reputation management and proposed guidelines – in the second chapter.
The thesis consists of 91 pages and includes 6 images, 5 tables, 7 annexes.
Key words: reputation; reputation management; stakeholder; public sector; establishment; public sector organization.