Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSeimuškāne, Lilitaen_US
dc.contributor.authorElekse, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43764en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27275
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Reputācijas vadība publiskajā sektorā”. Latvijā reputācijas vadība publiskajā sektorā ir nepietiekami novērtēta, līdz ar to maz pētīta, tādēļ kopumā publiskā sektora organizācijās netiek koncentrēta uzmanība uz reputācijas vadību. Darba mērķis ir izpētīt reputāciju un tās vadības iezīmes, ieguvumus un ieviešanas pamatprincipus publiskajā sektorā, lai varētu izveidot rokasgrāmatu publiskā sektora organizāciju vadītājiem Latvijā. Darbs sastāv no divām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā ir aplūkots reputācijas teorētiskais ietvars, bet otrajā nodaļā – reputācijas vadība un izveidota rokasgrāmata. Darba apjoms ir 91 lapaspuses, darbā iekļauti 6 attēli, 5 tabulas, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: reputācija; reputācijas vadība; ieinteresētās puses; publiskais sektors; iestāde; publiskā sektora organizācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of the master’s thesis is „Reputation management in the public sector”. Reputation management is not sufficiently appreciated in Latvian public sector, therefore, there is a lack of research on this topic and there is practically no attention paid to this. The goal of the thesis is to explore reputation and characteristics of its’ management, benefits and principles for its’ introduction to public sector in order to create a handbook for public sector managers in Latvia. Thesis consists of two chapters, conclusions and proposals. Theoretical framework of reputation is explored in the first chapter and reputation management and proposed guidelines – in the second chapter. The thesis consists of 91 pages and includes 6 images, 5 tables, 7 annexes. Key words: reputation; reputation management; stakeholder; public sector; establishment; public sector organization.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReputācijas vadība publiskajā sektorāen_US
dc.title.alternativeReputation management in the public sectoren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige