Mārketinga kompleksa pielietojuma izpēte "BTA Insurance Company" SE
Author
Suhodoļska, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis-pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga kompleksa elementu darbību AAS BTA, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai.
Darba gaitā tiks definēti mārketinga kompleksa elementu jēdzieni, apskatītas cenas, pakalpojumu virzīšanas tirgū un personīgās apkalpošanas jomās, pasākumu aktivitātes vietas, kā arī ir veikta aptauja par esošo un potenciālo klientu viedokli, par AAS BTA mārketinga kompleksa elementiem.
Pētījuma gaitā tiks identificētas problēmas, kas saistītas ar AAS BTA mārketinga
kompleksa darbību un to ietekmējošie faktori. Darbā tiek izvirzīti priekšlikumi šo problēmu risināšanai.
Bakalaura darba apjoms ir 74 lappuses. Darbā ir izmantoti 13 attēli un pievienoti 7 pielikumi. Darba pētījuma periods ir 2009. – 2014. gads.
Atslēgvārdi: mārketings, vieta, cena, pakalpojums, virzīšana, cilvēks, aptauja, AAS BTA, apdrošināšana, uzņēmums. Workgoal- on the basis of theoretical knowledge and the results of the survey, to explore the complex elements of marketing activities of AAS BTA, identify gaps and make proposals for their elimination.
Based on theoretical knowledge and the results of the survey, at work will be investigated complex of elements marketing activity AAS BTA, reveals failures and presents proposals to address them.
Investigations will be defined in terms of marketing complex of elements, look at the price, the service promotion in the market and personal service areas, measures the activity site, and will undertake a survey of existing and potential clients view of AAS BTA marketing complex elements.
During the research will identify the problems associated with AAS BTA Marketing
complex operations and the factors influencing it. At work is proposed to solve these problems.
The study period is 2009- 2014.
Bachelor work consists of 74 pages. At work have been used 13 images and added 7 annexes.
Keywords: marketing, location, price, service, promotion, people, survey, AAS BTA, insurance company.