Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorSuhodoļska, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:07Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:07Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45351en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27288
dc.description.abstractDarba mērķis-pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga kompleksa elementu darbību AAS BTA, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba gaitā tiks definēti mārketinga kompleksa elementu jēdzieni, apskatītas cenas, pakalpojumu virzīšanas tirgū un personīgās apkalpošanas jomās, pasākumu aktivitātes vietas, kā arī ir veikta aptauja par esošo un potenciālo klientu viedokli, par AAS BTA mārketinga kompleksa elementiem. Pētījuma gaitā tiks identificētas problēmas, kas saistītas ar AAS BTA mārketinga kompleksa darbību un to ietekmējošie faktori. Darbā tiek izvirzīti priekšlikumi šo problēmu risināšanai. Bakalaura darba apjoms ir 74 lappuses. Darbā ir izmantoti 13 attēli un pievienoti 7 pielikumi. Darba pētījuma periods ir 2009. – 2014. gads. Atslēgvārdi: mārketings, vieta, cena, pakalpojums, virzīšana, cilvēks, aptauja, AAS BTA, apdrošināšana, uzņēmums. en_US
dc.description.abstractWorkgoal- on the basis of theoretical knowledge and the results of the survey, to explore the complex elements of marketing activities of AAS BTA, identify gaps and make proposals for their elimination. Based on theoretical knowledge and the results of the survey, at work will be investigated complex of elements marketing activity AAS BTA, reveals failures and presents proposals to address them. Investigations will be defined in terms of marketing complex of elements, look at the price, the service promotion in the market and personal service areas, measures the activity site, and will undertake a survey of existing and potential clients view of AAS BTA marketing complex elements. During the research will identify the problems associated with AAS BTA Marketing complex operations and the factors influencing it. At work is proposed to solve these problems. The study period is 2009- 2014. Bachelor work consists of 74 pages. At work have been used 13 images and added 7 annexes. Keywords: marketing, location, price, service, promotion, people, survey, AAS BTA, insurance company.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga kompleksa pielietojuma izpēte "BTA Insurance Company" SEen_US
dc.title.alternativeMarketing complex research in "BTA Insurance Company"SEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige