Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorZvaigznīte-Gudermane, Evaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:08Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7514en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27297
dc.description.abstractMaģistra darba iztirzājuma sastāvā ir sešas nodaļas. Pirmā aplūko uzņēmuma darbības īpatnības un tā produkcijas raksturojumu, otrā – analizē uzņēmuma ārējo vidi, trešā – izvirza mārketinga komunikāciju stratēģiju un veic pētījumu par tās atbilstību, ceturtā – veic piemērotāko mediju izvēli, piektā – analizē reklāmas kampaņā ietverto mediju izmaksas, sestā – sniedz priekšstatu par reālu vizuālu reklāmu izvēlētajos medijos. Lai maģistra darbs būtu pārskatāms, tajā iekļautas sešas nodaļas, 84 lapas, 38 zīmējumi un 18 tabulas.en_US
dc.description.abstractThere are six charters in the Master’s paper. The first one describes features of the operation of the company and its products. The second – analyzes the external environment of the company. The third charter proposes strategy of the marketing communication and performs survey about its compliance. The fourth charter makes choice of the media. The fifth one analyzes media costs and the last one gives real view of the advertising. To enhance lucidity of the Master’s Degree it included six chapters, 84 pages, 38 drawings and 18 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA Silvanols mārketinga komunikācijasen_US
dc.title.alternativeMarketing communications of Silvanols Ltden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record