Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranovska, Līgaen_US
dc.contributor.authorSlavinska, Loretaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:21Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16030en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27974
dc.description.abstractBakalaura darbā „Tele2 „meteorīta kampaņa”: integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīze” tiek pētīti Tele2 „meteorīta kampaņas” komunikācijas efekti integrētās mārketinga komunikācijas, zīmola attīstības un auditorijas uztveres kontekstā. Bakalaura darbā tiek izmantotas teorētiskās pieejas par integrēto mārketinga komunikāciju, komunikāciju un komunikācijas procesu, masu mediju un mārketinga komunikācijas efektiem, zīmolu, mārketinga plānošanu un auditoriju. Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi – izdarītu integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīzi, noskaidrotu reklāmas kampaņas mērķus un rezultātus, tika veikts pētījums, izmantojot kvalitatīvo un kvantitatīvo kontentanalīzi. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, Tele2 „meteorīta” reklāmas kampaņa, komunikācijas efekti, reklāmas kampaņas analīzeen_US
dc.description.abstractIn the Bachelor’s thesis „Tele2 „meteorite campaign”: integrated marketing communications effects analysis” research is being conducted about Tele2 „meteorite” advertiging campaign’s communication effects in integrated marketing communications, brand development and audience perception context. Key words: integrated marketing communication, Tele2 „meteorite campaign”, communication effects, advertising campaign analysis Research work is based on integrated marketing communications, communication and communication process, mass media and marketing communication effects, brand and marketing planning and audience theoretical approach. To achieve the advanced objectives, a research is applied by qualitative and quantitative content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTele2 "meteorīta kampaņa": integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīzeen_US
dc.title.alternativeTele2 meteorite campaign: integrated marketing communications effects analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record