Akadēmiskā komunikācija sociālajos tīklos
Author
Markauss, Ansis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Līga
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir akadēmiskā komunikācija tiešsaistes sociālajos tīklos.
Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot Latvijas Universitātes pasniedzēju attieksmi pret e-studiju vidi un tiešsaistes sociālo tīklu akadēmisko potenciālu kopumā. Pētījumā tika intervēti pieci pasniedzēji no dažādām fakultātēm. Ir iegūtas intervijas, kuros pausti viedokļi un pieredze par akadēmisko komunikāciju.
Darbā izvirzītās hipotēzes, ka pasniedzēji akadēmiskai komunikācijai izvēlas augstskolas ieviestos saziņas līdzekļus, kopumā ir ar tiem apmierināti un no viņu aktivitātes ir atkarīga studentu aktivitāte, tika pierādītas.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētisko jautājumu izklāsta, pētījuma metodoloģijas apraksta un pamatojuma, paša empīriskā pētījuma par akadēmisko komunikāciju, izmantoto informācijas avotu saraksta un interviju transkripcijām pielikumos. Paper’s topic is academic communication in social networking sites.
Paper’s objective is to analyze the viewpoint of instuctors of University of Latvia on e-learning platforms and the academic potential of social networking sites in general. Five instructors were interviewed during the research, each from different faculty. Valuable data has been gathered in form of viewpoints and experiences.
Three hypotheses that, firstly, instructors choose exclusively the communication means introduced by campus, secondly, are generally content with these instruments provided and, thirdly, their activity directly affects students’ activity, have been proven.
The paper consists of introduction, presentation of theoretical materials, description and substantiation of methodology of research, the very empirical investigation about academic communication, alphabetical list of information sources used and the transcriptions of interviews in appendices.